Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #26 Skrevet 23. juni 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det lurer jeg på også, for i starten av pandemien så satt jo lederen for WHO og sa at man IKKE skulle stenge grensene for Kina. (Så trodde aldri jeg skulle si dette, men i den saken er jeg enig med Trump). I tillegg til dette så mener jeg å ha lest at det er en fra Kina som sitter som leder for menneskerettighets-avdelingen 🤐 Anonymkode: 19507...360 Men hysj, sånn kan man ikke engang tenke for da er man konspirasjonsteoretiker. Anonymkode: 37dd3...ee1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #27 Skrevet 23. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det lurer jeg på også, for i starten av pandemien så satt jo lederen for WHO og sa at man IKKE skulle stenge grensene for Kina. (Så trodde aldri jeg skulle si dette, men i den saken er jeg enig med Trump). I tillegg til dette så mener jeg å ha lest at det er en fra Kina som sitter som leder for menneskerettighets-avdelingen 🤐 Anonymkode: 19507...360 Der er et ganske interessant intervju med en av lederne i WHO om Taiwan. Problemet er at Kina anerkjenner ikke Taiwan, Kina mener at Taiwan er en del av Kina, er ikke en selvstendig stat. Derfor er det jo interessant at WHO ikke vil anerkjenne Taiwan som en selvstendig stat - noe hele resten av verden gjør. Det er kun Kina som nekter å anerkjenne Taiwans eksistens. Anonymkode: 6f0eb...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå