Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #51 Skrevet 24. juni 2021 Hadde jeg vært min mann for en dag, så hadde jeg gått til legen, minst en dobbelttime, og fått satt i gang en prosess for å finne ut av flere helseproblemer. Neste hadde vært å fylle ut separasjonspapirer og flytte ut. Anonymkode: 3a215...22f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #52 Skrevet 24. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hadde jeg vært min mann for en dag, så hadde jeg gått til legen, minst en dobbelttime, og fått satt i gang en prosess for å finne ut av flere helseproblemer. Neste hadde vært å fylle ut separasjonspapirer og flytte ut. Anonymkode: 3a215...22f Altså flytte ut fra deg? Anonymkode: 4d382...b20
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #53 Skrevet 24. juni 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Altså flytte ut fra deg? Anonymkode: 4d382...b20 Jepp. Anonymkode: 3a215...22f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2021 #54 Skrevet 25. juni 2021 Anonym bruker skrev (På 22.6.2021 den 0.41): Da kunne jeg gått tur med mine venninner uten å måtte ta med noen mannlige venner som beskyttelse. Anonymkode: db1f6...6df Nok en feministisk vrangforestilling og en del av den kontinuerlige stakkarsliggjøringen av kvinner. Det er ikke farlig å gå en tur med venninner, skjerp deg! Tror slikt feministisk tullball gjør at det stadig blir vanskeligere for kvinner å bli tatt seriøst som voksne mennesker med respekten som fortjenes. Anonymkode: 6d193...251
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2021 #55 Skrevet 25. juni 2021 Anonym bruker skrev (På 22.6.2021 den 19.40): Jeg ville gått inn i en bilforretning og følt på følelsen av å bli tatt seriøst! Drittlei ovenfra og ned bilselgere som bare bryr seg om menn som kommer inn i butikken. Å så ville jeg også ha tatt en real fest med kompiser og skrevet navnet mitt i snøen med tiss. Anonymkode: 3b59e...e5b Ja, det er så spot on, glemte helt bilselger i min opptatthet rundt å snurre med snabelen 😂😂 Det er søren meg mer regel enn unntak med de forbaska bilselgerne. Anonymkode: 3864d...f0d
Syngensang Skrevet 25. juni 2021 #56 Skrevet 25. juni 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nok en feministisk vrangforestilling og en del av den kontinuerlige stakkarsliggjøringen av kvinner. Det er ikke farlig å gå en tur med venninner, skjerp deg! Tror slikt feministisk tullball gjør at det stadig blir vanskeligere for kvinner å bli tatt seriøst som voksne mennesker med respekten som fortjenes. Anonymkode: 6d193...251 Det du siterer er det motsette av feminisme. Berre så det er sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå