Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #26 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Selvfølgelig runka til krampa tok meg... Anonymkode: 883b3...0b7 Hahaha, det var det første jeg tenkte på også! Måtte jo funnet ut av om det var så sinnsykt bra som de sier 🤪😂 Anonymkode: 2a063...77b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #27 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså, bor du i Bagdad eller noe? Anonymkode: 93ec1...d1d Nei, jeg bor et annet sted hvor det bor menn også. Anonymkode: db1f6...6df
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #28 Skrevet 22. juni 2021 Hatt sex med en mann. Anonymkode: f5754...c85
Stoort ønske om en til... Skrevet 22. juni 2021 #29 Skrevet 22. juni 2021 Runket Hatt sex med dame Tisset Dratt på bar og blitt kjent med gutta M
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #30 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vi kan vel trygt si at vi ser mannen i et seksualisert lys her? Med unntak av hun som vil på løpetur.. Anonymkode: e1c79...5ee Og det er faktisk utrolig positivt, for det viser at de fleste faktisk ikke ser så mange andre forskjeller på menn og kvinner og derfor blir det kjønnlige det man vil utforske om man kunne (som eneste forskjell). Hadde du spurt om det samme for 100 år siden, hadde du nok fått helt andre svar! Anonymkode: ecc1a...e29
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #31 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, jeg bor et annet sted hvor det bor menn også. Anonymkode: db1f6...6df I Norge er i alle fall menn langt mer utsatt for tilfeldig vold enn kvinner, så jeg antar det er i utlandet. Anonymkode: 08b7f...6c8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #32 Skrevet 22. juni 2021 Jeg ville ikke ha ronka. Det å få en utløsning ser bare vondt ut. Takke meg til serieorgasmer og multiorgasmer som kvinne. Jeg ville ikke ha knullet. Basert på egen erfaring er damer mye flinkere til å knulle enn menn, så det kan jeg like gjerne gjøre som kvinne. Det er vel i grunn bare to ting menn kan gjøre bedre og enklere enn kvinner, og kun én av disse rekker jeg å gjøre i løpet av en dag. Så mitt svar er å drikke alt jeg kan, fly rundt og pisse på hvert tre jeg ser, mens jeg gror bart så fort jeg klarer. Anonymkode: 08b7f...6c8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #33 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): I Norge er i alle fall menn langt mer utsatt for tilfeldig vold enn kvinner, så jeg antar det er i utlandet. Anonymkode: 08b7f...6c8 Det er menn som voldtar, også i Norge, ikke kvinner. Kvinner har langt større risiko for å utsettes for vold av en partner enn menn har. Det er farligere for kvinner å utsettes for vold av menn enn det er for menn. Anonymkode: db1f6...6df
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #34 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det er menn som voldtar, også i Norge, ikke kvinner. Kvinner har langt større risiko for å utsettes for vold av en partner enn menn har. Det er farligere for kvinner å utsettes for vold av menn enn det er for menn. Anonymkode: db1f6...6df Ja, men nå var det jo snakk om å være utendørs blant tilfeldige mennesker og da er det absolutt mest farlig å være mann. Leste at man ble litt mer rasjonell av å være mann, så det kan jo hende du våkner og innser at du må forholde deg til virkeligheten akkurat den dagen der. Anonymkode: 08b7f...6c8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #35 Skrevet 22. juni 2021 Jeg ville gått inn i en bilforretning og følt på følelsen av å bli tatt seriøst! Drittlei ovenfra og ned bilselgere som bare bryr seg om menn som kommer inn i butikken. Å så ville jeg også ha tatt en real fest med kompiser og skrevet navnet mitt i snøen med tiss. Anonymkode: 3b59e...e5b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #36 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja, men nå var det jo snakk om å være utendørs blant tilfeldige mennesker og da er det absolutt mest farlig å være mann. Leste at man ble litt mer rasjonell av å være mann, så det kan jo hende du våkner og innser at du må forholde deg til virkeligheten akkurat den dagen der. Anonymkode: 08b7f...6c8 Det er farligere å utsettes for vold av en mann for en kvinne enn det er for en mann. Anonymkode: db1f6...6df
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #37 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er farligere å utsettes for vold av en mann for en kvinne enn det er for en mann. Anonymkode: db1f6...6df Som sagt, vent til du våkner som mann og må forholde deg til virkeligheten. Anonymkode: 08b7f...6c8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #38 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): I Norge er i alle fall menn langt mer utsatt for tilfeldig vold enn kvinner, så jeg antar det er i utlandet. Anonymkode: 08b7f...6c8 Hva tror du er årsaken til det? Kan det være noe i at kvinner til enhver tid tar forholdsregler, sørger for å te seg, sikrer seg med å ikke oppholde seg på suspekte steder, avtaler med venner, tilpasser atferden sin etc? Det sitter i ryggmargen vår å passe på så vi ikke utsetter oss for fare. Hadde kvinner oppført seg som menn ville nok statistikken sett annerledes ut. Anonymkode: 062e9...323
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #39 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Jeg ville gått inn i en bilforretning og følt på følelsen av å bli tatt seriøst! Drittlei ovenfra og ned bilselgere som bare bryr seg om menn som kommer inn i butikken. Å så ville jeg også ha tatt en real fest med kompiser og skrevet navnet mitt i snøen med tiss. Anonymkode: 3b59e...e5b Ja 😆 signerer dette 👆 Anonymkode: 5c87d...af2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #40 Skrevet 23. juni 2021 Anonym bruker skrev (På 22.6.2021 den 14.54): Jeg ville bæsjet, og kjent om det er sant at menn faktisk synes det er "deilig å bæsje" fordi bæsjen passerer prostata Så ville jeg selvfølgelig runket, bare for å kjenne forskjellen på en mannlig og kvinnelig orgasme. Anonymkode: 0e4ac...e2a Du må beregne god tid, da. De fleste menn bruker 45 min på å presse ut en kabel! Anonymkode: 6f8fc...a45
Twintipp Skrevet 23. juni 2021 #42 Skrevet 23. juni 2021 Tatt meg en løpetur, spist litt mindre og sett hvordan det var og gå ned ti kilo på en-to-tre!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #43 Skrevet 23. juni 2021 Twintipp skrev (59 minutter siden): Tatt meg en løpetur, spist litt mindre og sett hvordan det var og gå ned ti kilo på en-to-tre! Det er én dag det er snakk om, ikke en måned🤦🏼♀️ Anonymkode: 883b3...0b7
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #44 Skrevet 23. juni 2021 Hvis jeg var en frisk og sterk mann for en dag, da hadde jeg stått opp grytidlig, før fuglene fiser. Så ville jeg satt i gang med storrydding, organisering, satt opp hyller, løftet, skubbet, vasket ned, ut og kjøp oppvaskmaskin, fått montert ny og kvittet seg med den gamle, funnet flere smarte oppbevaringssystemer, skaffet ozon-apparat til en bod, kjørt bort ting som bør kastes. Og han måtte vært veldig effektiv! Gjerne lagt gulv på soverommet også. Etterpå tror jeg at jeg også ville tatt meg en løpetur, men da gjerne i fjellet, kommet meg litt høyt opp. Jeg ville tatt armhevinger og sånne hvor man løfter opp egen kroppsvekt med armene på høy stang. Ville gått ut og bare vært blant folk, sett om jeg opplevde noen forskjell på å være mann i helt vanlige situasjoner enn å være kvinne. Og før jeg la meg til å sove tror jeg at jeg nok ikke hadde greid å holde nysgjerrigheten tilbake, så da ville det nok blitt litt runking også. Hilsen syk og singel med mye som skulle vært gjort Anonymkode: 7ad84...bf0
Twintipp Skrevet 24. juni 2021 #45 Skrevet 24. juni 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er én dag det er snakk om, ikke en måned🤦🏼♀️ Anonymkode: 883b3...0b7 Er det ikke?! -Jeg vet! Det var ment som at menn går ned ti kilo bare de tenker tanken.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #46 Skrevet 24. juni 2021 Anonym bruker skrev (På 22.6.2021 den 0.41): Da kunne jeg gått tur med mine venninner uten å måtte ta med noen mannlige venner som beskyttelse. Jeg ville ha kunne løpe en tur med hodetelefoner i begge ørene, i stedet for bare på det ene øret. Jeg kunne ha gått en tur også og bare nyte av den friske luften uten å bekymret meg for noe. Jeg kunne ha vært meg selv for en hel dag. Anonymkode: db1f6...6df Hvor i verden bor du? Anonymkode: 29e43...c29
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #47 Skrevet 24. juni 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvor i verden bor du? Anonymkode: 29e43...c29 Anonymkode: db1f6...6df
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #48 Skrevet 24. juni 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Anonymkode: db1f6...6df Da tror jeg du heller må ta en titt innover deg selv, for så farlig er det ikke her i landet. Anonymkode: 29e43...c29
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #49 Skrevet 24. juni 2021 Anonym bruker skrev (På 22.6.2021 den 19.40): Jeg ville gått inn i en bilforretning og følt på følelsen av å bli tatt seriøst! Drittlei ovenfra og ned bilselgere som bare bryr seg om menn som kommer inn i butikken. Å så ville jeg også ha tatt en real fest med kompiser og skrevet navnet mitt i snøen med tiss. Anonymkode: 3b59e...e5b Denne var fin. Merkelig hvor opptatt damer er av tiss og pikk. Det sliter dere med å innrømme ellers, eller hva? Anonymkode: 89207...089
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2021 #50 Skrevet 24. juni 2021 Hadde ikke gjort noe annerledes enn jeg gjør som dame. Det er ingenting jeg er nysgjerrig på når det gjelder menn, jeg føler vi lever helt identiske liv. Anonymkode: 4d382...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå