Gå til innhold

Hvor lenge vente på daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri truffet han før og var han som foreslo å gå tur i kveld. Nå er han 10 min forsinket og han har ikke gitt noe lyd om at han er forsinket…🙄 

hvor lenge hadde du ventet før du hadde gått?

Anonymkode: e459a...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 min

Anonymkode: 95dc4...88b

Skrevet

På kg var han 15 min forsinket ;)

Anonymkode: 5e804...033

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

På kg var han 15 min forsinket ;)

Og visst du ser på tidspunktet så la jeg inn innlegget på kg noen min etter her, og dermed ble det 15 min forsinket😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og visst du ser på tidspunktet så la jeg inn innlegget på kg noen min etter her, og dermed ble det 15 min forsinket😉

Men kom han då? 

Anonymkode: 6f028...02f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men kom han då? 

Anonymkode: 6f028...02f

Nei, han dukket ikke opp… veldig irriterende når det var han som foreslo å møtes🙄 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Bare et par minutters forskjell, men forstår da at du rundet litt av ene og andre veien.

Jeg opplevde det samme sommeren for tre år siden. Ga ikke beskjed heller. Jeg hadde fått inntrykk av at han jeg skulle møte var en veldig stødig og ordentlig fyr, så ble bekymret for at noe kunne ha skjedd. Fikk til slutt tak i ham, kanskje en time senere, da var det noe som hadde kommet opp. Jeg sa tydelig fra hva jeg mente med at han ikke hadde sagt fra til meg, selv om den tilsynelatende årsaken var grei nok i seg selv. Han ba pent om en sjanse til, og da kom han før tiden.

Vi pratet da i timesvis, klina litt etterhvert også. Han ble nesten sint (på seg selv) fordi han ble tent på meg, for han var visst ikke "en slik en" som ble tent på damer før han kjente dem og fikk følelser for dem. Merkelig. Men hadde stort sett ellers et veldig positivt inntrykk av ham, så når han spurte om vi kunne møtes igjen, ikke dagen etter, men så skulle han ha fri tre dager og ville møte meg de dagene, så sa jeg ja til det. Det var det siste jeg hørte fra ham. Dust de luxe! Eller, tror han egentlig har vært en ok fyr, men tydeligvis så mye rot i livet sitt (som jeg fant ut av siden), at han ikke er noe å bruke tid på. Så ham faktisk igjen her forleden dag, og han ser brydd ut når han møter meg.

En annen gang flere år før ventet jeg 20 minutter. Viste seg at fyren hadde gått forbi meg flere ganger, men fått kalde føtter hver gang fordi han mente jeg var for god for ham. Vi spiste sammen, og absolutt hele restauranten så etterhvert medlidende på meg, da det var så tydelig at vi var på første date og han snakket i høy falsettstemme pga. nervøsitet hele tiden. Ble ikke flere møter der heller.

Så min erfaring er at enten gir de beskjed om at de er forsinket, eller så er det sjelden noe å kaste bort mer tid på.

Har opplevd noen ganger at dater har gitt beskjed om litt forsinkelse, og også om at avtale måtte endres til en annen dag. Men da er det gitt beskjed i god tid og på en ordentlig måte og fornuftige årsaker.

Apropos kg... leste der for en stund siden at det er en del menn som holder på slik. Dvs. de gjør avtaler med kvinner, og så unnlater de å møte opp med vilje, og begrunnet det med at "kvinner fortjener å oppleve hva menn opplever". Det er vel kvinnehatere eller noe.

Synd det ikke ble noe med daten din, Hi, men en som ikke gir deg beskjed i det hele tatt, det er en mann du ikke kan stole på er pålitelig ellers heller. Så like greit du fant det ut allerede nå! Og kommer han med en tåredryppende forklaring senere og vil møtes - vær sunt skeptisk til om den forklaringen er reell eller ikke. De fleste greier nesten uansett å gi en kort beskjed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...