Gå til innhold

Jeg har aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt ordentlig kjærlighetssorg (fikk min første kjæreste seint, er med ham fortsatt), aldri vært i jobbintervju, bortsett fra på Rema da jeg var 19, fikk ikke jobben, men har hatt jobb eller vært underutdanning siden, aldri ufrivillig arbeidsledig, aldri vært i budrunde (arvet hus) er jeg unormal??? 

Anonymkode: a9462...888

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på mange jobbintervju, og er nå i jobbsøkerfase igjen. Bortsett fra det, har vi ganske lik erfaring. Vil ikke si det er unormalt. Kjenner flere i lignende situasjoner. 

Anonymkode: eb959...99e

Skrevet

Har vært igjennom to samlivsbrudd, men ikke hatt kjærlighetssorg.

Har eid 2 eneboliger og 4 leiligheter, har vært i 2 budrunder (de resterende har vært 2 nybygg, ett tilfeller der utleier har tilbudt meg som leietaker å kjøpe og ett tilfelle der vi fikk tilbud om å kjøpe av familie).

Har søkt på totalt 8 jobber, fått 7 av de (den åttende var en lærlingplass). Av de 7 (på 30 år) så er det kun en av jobbene der jeg ikke signerte kontrakt når jeg var på intervju. Den syvende måtte jeg ha ett andregangsintervju. 

Har på 30 år aldri vært uten jobb, selv når jeg studerte. 

Anonymkode: e0767...af1

Skrevet

Unormalt heldig, kanskje? ;)

Anonymkode: 64808...d12

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg vet ikke, utfordringer former oss mennesker. Jeg mener ikke noe stygt fordi noen ikke har opplevd de samme utfordringer som en del andre, men jeg vet det former en, å ha opplevd usikkerhet, kjærlighetssorg, og mye annet forskjellig av livets smerter.

Anonymkode: 8e50e...261

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ja, det tenker jeg også, egentlig, men så er det noe med det hun under skriver, man formes av motgang eller utfordringer også. Nå er det vel ikke slik at alt har gått knirkefritt, heller, men av og til lurer jeg på om jeg bare har tatt letteste utvei? Selv om det å overta en gård og prøve å drive den på ingen måte kan sies å være lett. Det er jo også stunder der jeg lurer på om livet hadde vært bedre med en annen mann. Men tilsammen har mitt liv en større mening enn meg selv, jeg driver jorden og gården videre som 11. generasjon. Når jeg tenker på andre livsveier føler jeg at jeg viker fra mitt innerste og at det blir tungt å finne noe som er like meningsfullt, selv om jeg nok kan finne yrker og hobbyer som er like morsomme og givende på en annen måte. Og barna mine har et trygt hjem med stabile foreldre. Er det kanskje dagens fokus på selvrealisering som lurer meg? (også ble jeg 40 i fjor og kjenner på at den der 40-års krisen kanskje ikke bare er oppspinn..) 

Anonymkode: a9462...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...