Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Det har akkurat åpnet en Normal her i byen, og det var så mye forskjellig der inne, og alt for mye folk enda. Så da lurer jeg på hva er et godt kjøp der. hva handler du, er det noe man ikke får andre steder kanskje? Kjekt med en liten peiling nesten gang jeg tar en tur innom. Anonymkode: 04b03...e85
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Hårfarge, tannkrem, div såper, neglelakk, stearinlys. Kjøpte stearinlys på en interiørbutikk da vi skulle ha visning, kostet 199 kr. Fant samme stearinlys til 39,90 på normal. Anonymkode: 0d776...1c0
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Vitaminer, godteri, div. bursdagsgreier, mascara (halv pris av H&M), i tillegg til det over her. Anonymkode: 6250b...377
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Småting til barna som fargebad, badeleker, godteri, småleker tannbørste, neglelakk, såpe, sminke, deo, håndsprit, hårstrikker, hårbørster. Anonymkode: 0cf6f...9c3
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Deodoranter, krydder, mascara, godteri etc. Ikke alt er billigere, men godt utvalg hvor det meste er billig. Anonymkode: ebf4e...834
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Hårskum, barberblad til både mann, barn og meg selv (det er ganske mye billigere der), danske sjokoladeplater til å ha på brødskiven og div småting. Sist vi var der handlet 14 åringen en bursdagsgave, sokker, badebombe, leppepomade og noe sjokoladegreier. Anonymkode: b9dc4...fc6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Håndsåpe, Sjampo, Balsam, Tannkrem, så ender jeg alltid opp med litt forskjellig utenom 😉. Anonymkode: 9e05b...645
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Sånne sokker for å fjerne hard hud under føttene, like bra som baby foot Anonymkode: eae86...4a0
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 Såper, kremer, lys, gaver til pakkelek, små reisestørrelser på kroppspleie , litt godteri som er annerledes enn det man finner på Rema. Skal alltid ha bare en ting, men kommer ut med mye rart. Jo, batterier... Anonymkode: 56240...7bd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 Kun en type te, og den ligger helt ved utgangen/kassen. Boikotter konsekvent alle butikker som tvinger kundene til å gå gjennom absolutt hele butikken. Satser heller på mer lokale butikker og kjeder, selv om det koster litt mer. Bedre service får man som regel der også. Selv om ungjentene på Normal sikkert er hyggelige nok, så er det tydelig at kjeden satser kun på billig arbeidskraft også. Anonymkode: 33e04...bbe
Zozzo Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 Kjøper zendium barnetannkrem 4+, neutral produkter, stooore refill poser med håndsåper og store pumpeflasker neutral dusjsåpe, shampo og balsam fra neutral er også billigere der. Ellers har de ofte inne en veldig god chilipesto, jalapeño og habanero poppers til helga, og happy hippo til barnas helgekos bl.a 😊 Om en av barna skal i bursdag er det en fin plass å få tak i en rimelig gave.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 Tyggebein til bikkja. Anonymkode: 253f8...e83
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Sånne sokker for å fjerne hard hud under føttene, like bra som baby foot Anonymkode: eae86...4a0 Har du link til disse? Anonymkode: 9fb8b...506
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 Lurer sånn på hvordan sånne butikker kan selge ting så billig? Det er jo ofte samme merkevarer som andre steder, men mye billigere. Hvordan går det an? 😕 Anonymkode: 13f3d...263
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 De har mange merker fra USA og England så for meg er det litt tilbake til barndommen å kjøpe endel der. Men eller tannbørster og hygiene artikler er veldig billig og bra. Hårfarge også Anonymkode: b6f18...33e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #16 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Lurer sånn på hvordan sånne butikker kan selge ting så billig? Det er jo ofte samme merkevarer som andre steder, men mye billigere. Hvordan går det an? 😕 Anonymkode: 13f3d...263 De kjøper i store kvantum og deler ut til butikkene sine. De importerer også direkte, og slipper dyre mellomledd. De kjøper partier billig når leverandører f.eks skal bytte embalasje og har en del igjen av den gamle typen. Alle slike ting gjør at ting kan selges billig. Men det er ikke alt de har like god avanse på, noe selger de med lavere avanse for å lokke kunder til butikken også kjøper de med seg ting de har veldig høy avanse på. Anonymkode: b9dc4...fc6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #17 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De kjøper i store kvantum og deler ut til butikkene sine. De importerer også direkte, og slipper dyre mellomledd. De kjøper partier billig når leverandører f.eks skal bytte embalasje og har en del igjen av den gamle typen. Alle slike ting gjør at ting kan selges billig. Men det er ikke alt de har like god avanse på, noe selger de med lavere avanse for å lokke kunder til butikken også kjøper de med seg ting de har veldig høy avanse på. Anonymkode: b9dc4...fc6 En del av varene deres har heller ikke norsk tekst. F.eks lages en sjampo i Italia, også lages den med forskjellig embalasje etter hvor den skal i verden. Normal kan få tak i noen paller med denne sjampoen, som er en kjent merkevare i Norge, men med embalasjen som egentlig skulle et annet sted i verden. De slipper å betale til den norske importøren, og får kanskje et tilbud fra leverandøren.... Anonymkode: b9dc4...fc6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #18 Skrevet 21. juni 2021 Glutenfrie digistivekjeks som både er billigere og mye bedre enn de på vanlig butikk. Perfekt til isostekake, vanlig ostekake osv. Anonymkode: 9fa25...a21
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #19 Skrevet 21. juni 2021 Shampoo, balsam, balsamspray, barnesåper, hårfjernigskrem, polo drops, ferskensaft (står i kjøleskap, den har jeg ikke sett andre steder), kindersjokolade, glidemiddel Anonymkode: 46d4d...22d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #20 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det har akkurat åpnet en Normal her i byen, og det var så mye forskjellig der inne, og alt for mye folk enda. Så da lurer jeg på hva er et godt kjøp der. hva handler du, er det noe man ikke får andre steder kanskje? Kjekt med en liten peiling nesten gang jeg tar en tur innom. Anonymkode: 04b03...e85 Kaffe, godteri, hårfarge og hårprodukter Anonymkode: d5e8f...361
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #21 Skrevet 21. juni 2021 Flytende oppvaskmasinmiddel, sjampo, hårfarge, hårbørster, såpe, deodorant, ansiktskrem, godteri, hårstrikk, og hva ellers jeg måtte finne som vi trenger. 😊 Anonymkode: 20474...3c7
Annesmiltillivet Skrevet 22. juni 2021 #22 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Kun en type te, og den ligger helt ved utgangen/kassen. Boikotter konsekvent alle butikker som tvinger kundene til å gå gjennom absolutt hele butikken. Satser heller på mer lokale butikker og kjeder, selv om det koster litt mer. Bedre service får man som regel der også. Selv om ungjentene på Normal sikkert er hyggelige nok, så er det tydelig at kjeden satser kun på billig arbeidskraft også. Anonymkode: 33e04...bbe Forstår irritasjonen ed at man må gå igjennom hele butikken. Men - her vi bor har jeg faktisk tenkt at så flott at de ansatte mange unge jenter og gutter, jeg vet om flere som har fått sin første jobb der og er super happy for å ha fått sin første fot inn i arbeidslivet. Her er stor kamp om få jobber for de unge så om man snur på det er Normal som Mc Donald o.l. supre for unge uten erfaring.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #23 Skrevet 22. juni 2021 Barberhøvler, barberskum, shampoo, hudkremer, godteri, dusjsåpe, deodorant. Anonymkode: 1732a...be0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #24 Skrevet 22. juni 2021 Sjampo, balsam, noe sminke, vaskemidler, hårspray, tannkrem, deodoranter handler jeg for det meste der. Anonymkode: 23a19...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå