Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Det lukter så grusomt når jeg har mensen, jeg greier ikke være sammen med andre mennesker. Unngår å handle på butikken til og med. Vet ikke om andre kjenner det, men er 100% sikker på at det er umulig å unngå å merke dunsten. De første og siste dagene bruker jeg bind fordi det er for lite til å bruke tampong. Det er disse dagene med bind det stinker. Jeg kan jo ikke dusje hver time 😭 Tar imot alle tips! Har ikke fått til å bruke menskopp pga skade i underlivet etter 3 fødsler. Så selv om det sikkert hadde hjulpet så trenger jeg alt av tips utenom menskopp 😢 Anonymkode: 4ea64...e6a
Optatium Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Tøybind! Ofte er det fordi det blir så tett at det lukter. Og selv om du sier du har prøvd, det finnes kopper i ulike str, får du til tampong er det rart du ikke får til kopp. Da slipper du all lukt ☺️
gale damen Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Tøybind! Plastinnpakket underliv som blør lukter ikke godt.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Hva er farligere med kopp? At du må oppi med hendene for å brette den ut og ta den ut? En tampong innebærer større risiko mtp bakterier enn koppen. Ellers så dusjer du? Det kan være du går for lenge med tamponger kanskje Anonymkode: 06350...c33
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #5 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hva er farligere med kopp? At du må oppi med hendene for å brette den ut og ta den ut? En tampong innebærer større risiko mtp bakterier enn koppen. Ellers så dusjer du? Det kan være du går for lenge med tamponger kanskje Anonymkode: 06350...c33 Hva svarer du på egentlig? Herrefred... Anonymkode: 4ea64...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #6 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva svarer du på egentlig? Herrefred... Anonymkode: 4ea64...e6a Som vanlig er folk ekstremt sure her. Jeg skrev at du kanskje går for lenge med tamponger og da kan det lukte! Og at den innebærer større risiko Anonymkode: 06350...c33
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #7 Skrevet 21. juni 2021 Støtter tøybind. Anonymkode: 6f7ed...4db
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #8 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Som vanlig er folk ekstremt sure her. Jeg skrev at du kanskje går for lenge med tamponger og da kan det lukte! Og at den innebærer større risiko Anonymkode: 06350...c33 Hi skrev at det lukter når hun bruker bind, ikke når hun bruker tamponger. Altså er ikke tampongene problemet. Anonymkode: 21ccd...5be
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #9 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Som vanlig er folk ekstremt sure her. Jeg skrev at du kanskje går for lenge med tamponger og da kan det lukte! Og at den innebærer større risiko Anonymkode: 06350...c33 Men nå var det jo ikke ved bruk av tampong hun var plaget med lukt. Les nå innlegget skikkelig. Hi, jeg vet hva slags lukt du mener, men har ikke noe godt råd. Kanskje det hjelper å bytte veldig ofte? Evt skift til ett av de mer gammeldagse merkene (saba self sit og lignende) De virker mer bomullaktig enn de plastaktige fra libresse. De har heller ikke lim på ene siden, så de føler luftigere. Men de er gjerne litt store og klumpete dessverre. Anonymkode: 8bbf4...c2f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #10 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Som vanlig er folk ekstremt sure her. Jeg skrev at du kanskje går for lenge med tamponger og da kan det lukte! Og at den innebærer større risiko Anonymkode: 06350...c33 Men du leser jo ikke før du svarer, da blir folk litt oppgitt. Det lukter aldri ved bruk av tampong. Det er de førsteog siste dagene, når jeg bruker bind. Og risiko, har aldri sagt jeg var redd for risiko eller fo blod på hendene som du først antyder. Anonymkode: 4ea64...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #11 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men nå var det jo ikke ved bruk av tampong hun var plaget med lukt. Les nå innlegget skikkelig. Hi, jeg vet hva slags lukt du mener, men har ikke noe godt råd. Kanskje det hjelper å bytte veldig ofte? Evt skift til ett av de mer gammeldagse merkene (saba self sit og lignende) De virker mer bomullaktig enn de plastaktige fra libresse. De har heller ikke lim på ene siden, så de føler luftigere. Men de er gjerne litt store og klumpete dessverre. Anonymkode: 8bbf4...c2f Jeg har prøvd å bytte ofte, men det lukter etter 10 minutter. Skal prøve annen type, enten det du nevner eller tøybind. Men må si jeg foretrekker noe jeg kan kaste i søpla. Tror jeg takler klumpete stort bind bedre enn lukten, så takk for tips Anonymkode: 4ea64...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #12 Skrevet 21. juni 2021 Klarer du å bruke de minste tampongene de siste dagene? Eller bare bruke lette truseinnlegg som byttes ofte? Jeg gikk inn i tråden fordi jeg skulle tipse om menskopp. Kan det være verdt å prøve en annen type? Anonymkode: 07f48...7c7
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #13 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Klarer du å bruke de minste tampongene de siste dagene? Eller bare bruke lette truseinnlegg som byttes ofte? Jeg gikk inn i tråden fordi jeg skulle tipse om menskopp. Kan det være verdt å prøve en annen type? Anonymkode: 07f48...7c7 Ja kunne kanskje brukt truseinnlegg i stedet for bind, og heller bytte oftere. Bytte ofte er ikke så farlig, det gjør jeg gjerne så lenge lukten uteblir Har prøvd 2 typer allerede, men ingen fungerer. Har fått påvist skader etter fødsel, dessverre blir menskopp vanskelig. Anonymkode: 4ea64...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #14 Skrevet 21. juni 2021 Hvis det lukter så jævlig må du gå til lege! Sånn kan du jo ikke ha det! Anonymkode: f166c...b8a
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #15 Skrevet 21. juni 2021 Spiral! Null mens... Anonymkode: 6f7ed...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå