Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #1 Skrevet 21. juni 2021 Hvordan løste dere dette? Utleiedel har eget sikringsskap. Er det dyrt for egen strømmåler? Anonymkode: 6a3fd...26d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #2 Skrevet 21. juni 2021 Har en utleier som har på varme hele året så ser nå av strømregninger Anonymkode: 6a3fd...26d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #3 Skrevet 21. juni 2021 Kan hende det er nødt til å være på varme hele året, kommer jo helt an på hva slags leilighet det er. Jeg bor i underetasjen til huseieren min. Halve leiligheten er under bakkeplan, jeg har sol fra soloppgang til kl 12 og har fliser på alle gulv. Da jeg flyttet inn, hadde jeg en ett-åring. Til og med på sommeren, med 25 grader ute, var det iskaldt på gulvet og litt varme på var nødvendig. Huseier spurte første sommeren om det var nødvendig å ha på varme, men da jeg forklarte hvorfor, skjønte han greia. Han tenkte ikke på hvor kalde flisene blir uten litt varme på. Skal du endre kontrakten fra å ha strøm inkl i husleie til egen strømmåler, må du følge lovverket ift endring av kontrakt. Det må du lese deg opp på. Anonymkode: fcd2d...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå