Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #26 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har ikke men prøvde i butikk og de er kjempe gode! Kanskje jeg skal kjøpe til å løpe ute, men de er dyre. Jeg kjøpte heller Skechers Ultro Go, som er deilige når du går på asfalt. De er litt billigere, og i følge selgeren så har de slått ut Hoka i komfort (aner ikke om dette var salgstriks) men jeg kjøpte de fordi jeg har fått vondt kne etter ekstremt mye asfaltkanten og hatt de samme skoene i 2 år og de var i tillegg slike billige til 200.. nå er knesmertene borte. Hoka er litt hardere og egner seg mer til løping, mens Skechers er litt bedre å gå i på en måte men ikke like gode å løpe i. Anonymkode: 8035a...8a6 Kan du linke til de Skechersene dine? Jeg klarer ikke å finne riktig tror jeg. Jeg har vonde knær. så kanskje de kan være verdt å prøve 😊 Anonymkode: f64be...114
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #27 Skrevet 22. juni 2021 Har smal fot og lav fotbue, Hooka er altfor romslige i passformen til meg. Har ett par, som jeg kan bruke med ekstra såle i som fyller litt i bredden og oppå foten. Passer nok bedre om foten er middels bred eller bred. Anonymkode: f96c8...fe4
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #28 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har smal fot og lav fotbue, Hooka er altfor romslige i passformen til meg. Har ett par, som jeg kan bruke med ekstra såle i som fyller litt i bredden og oppå foten. Passer nok bedre om foten er middels bred eller bred. Anonymkode: f96c8...fe4 Jeg har høy vrist og de passer ikke meg heller, blir helt nummen i foten av dem... Anonymkode: a329d...2c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #29 Skrevet 22. juni 2021 Hører veldig mye forskjellig om dem. Alt fra dem som elsker dem overalt (nesten religiøst, slik en annen nevner ) til de som sier de er "ok", til de som sier at det er de verste de har forsøkt. To sier at de er helt suverene, men at de går dem ut altfor fort - de jobber begge i en liten butikk og sier dempingen og støtten ikke lenger fungerer etter et halvt år. Mens en annen jeg kjenner har jogget ganske mye i sine i over et år og sier de fortsatt er gode. Mitt inntrykk er at de er in nå, og at mange derfor er så gira på dem, og det er gjerne en grunn til at de kan ta slike stive priser også. Mine føtter er fullstendig prinsessen(e) på erten, så jeg håper nesten at de ikke passer meg, for jeg synes de er for dyre, selv om jeg er villig til å betale for noen som sitter virkelig godt på foten. Men da må de også vare. Anonymkode: e3125...a42
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #30 Skrevet 22. juni 2021 Jeg synes de er gode på foten, men har dårlig kvalitet ellers i forhold til pris. Mine tålte ikke regn/vann og ble raskt ødelagte begge gangene. Det vle raskt hull i stoffet på innsiden bak hælen som skapte vonde gnagesår. Anonymkode: 62f37...c2f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #31 Skrevet 23. juni 2021 Hentet et par på posten nå. Bruker 39/40 så bestilte 40. Fikk de nesten ikke på. Bytter til den største str, 41 1/3. Så får vi se. Anonymkode: 5a00f...346
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #32 Skrevet 23. juni 2021 Kjøper dere Hoka til tenåringer i vekst? 😀 De vokser jo så skoene blir fort for små. Dyre er de synes jeg til sånt bruk Anonymkode: 07e54...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå