Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #26 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Vi kjøper inn alt til alle ansatte. Også sommervikarer. Vernesko får du kjøpt for 199 på jula, arbeidsbukse også Anonymkode: ae7bd...594 Vi har ikke Jula her, eneste steder han fant sko i hans størrelse, var prisen 800 kroner. Til gjengjeld er det veldig gode sommersko. Når det gjelder det å bruke dem flere ganger så tviler jeg sterkt på det, da han er i eksplosiv vekst akkurat nå. Blir nesten som å handle klær og sko til barneskolebarn som vokser ut av dem på noen uker 🤣🤣 Anonymkode: e2ad4...ff5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #27 Skrevet 21. juni 2021 Det finnes nettbutikker du kan handle billig utstyr i. Det trenger ikke være dyreste modeller. Både Biltema og Jula har vel nettbutikker. Anonymkode: 8ec61...3b6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #28 Skrevet 21. juni 2021 Det kan være mulig å få noe støtte fra nav til det. Jeg fikk det som arbeidsledig, ung voksen. Fikk et engasjement på en turisthytte en påske og måtte ha klær og sko til matservering. Fikk det dekket av nav, da de ønsket at jeg skulle kunne ta jobben. Skader iallefall ikke å søke. Anonymkode: 4af89...914
Hengebukksvinet Skrevet 21. juni 2021 #29 Skrevet 21. juni 2021 Det er ingen grunn til å lage problemer av dette. Tingene kan bestilles billig på nett. Når det gjelder vernesko kan du f.eks spørre på fb om noen har et par gutten kan låne eller om noen selger billig. Bestiller du det billigste du finner, blir det uansett under 500kr. Det hadde jeg faktisk spandert om sønnen min fikk jobb!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #30 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi har ikke Jula her, eneste steder han fant sko i hans størrelse, var prisen 800 kroner. Til gjengjeld er det veldig gode sommersko. Når det gjelder det å bruke dem flere ganger så tviler jeg sterkt på det, da han er i eksplosiv vekst akkurat nå. Blir nesten som å handle klær og sko til barneskolebarn som vokser ut av dem på noen uker 🤣🤣 Anonymkode: e2ad4...ff5 Du kan bestille hos Jula på nettet. Anonymkode: 5bbb5...4c3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #31 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det kan være mulig å få noe støtte fra nav til det. Jeg fikk det som arbeidsledig, ung voksen. Fikk et engasjement på en turisthytte en påske og måtte ha klær og sko til matservering. Fikk det dekket av nav, da de ønsket at jeg skulle kunne ta jobben. Skader iallefall ikke å søke. Anonymkode: 4af89...914 Så du vil at vi skattebetalere skal finansiere klærne til en ungdom som tar seg en fire ukers sommerjobb? Anonymkode: 8ec61...3b6
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #32 Skrevet 22. juni 2021 Vernesko er normalt å få dekket i jobb, da det er pålagt utstyr og knyttet opp mot sikkerheten på arbeidsplassen. Samme med klær som har visse krav til synlighet (veiarbeid f eks), hjelm osv. Det er en grunn til at elever som skal bruke dette på skolen får en viss sum i stipend for å dekke dette. Ser mange anbefaler å bestille sko på nett, jula. Det fungerer ikke for alle. Jeg har en gutt med 47 i skostørrelse, lange og smale føtter. Ingen av de skoene passer. Anonymkode: 2ee55...ba6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå