Gå til innhold

Kom ikke som avtalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn en annonse på finn der jeg ga bort ett skrivebord og stol. En meldte sin interesse. Jeg spurte om når han kunne hente. Kl 18 skrev han. Og sa ok og skrev adressen. Ingen kom og har ikke hørt noe. Veldig irriterende 

Anonymkode: 60e51...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel

Anonymkode: c6181...60d

Skrevet

Ok. Hva tenker du at vi kan bidra med her?

Anonymkode: c16c6...a42

Skrevet

Gi det til nestemann. Om ingen står i kø, skriv at det fortsatt er tilgjengelig. Når han tar kontakt kan du håpe på at en ny person har bedt om å få det. 

Anonymkode: 73c56...567

Skrevet

Det der er finn i et nøtteskall. Jeg har alltid en backup, og skriver at hvis de ikke møter til avtalt tid gis den til nestemann 

Anonymkode: 2f10e...719

Skrevet

Veldig irriterende andre veien også. Nylig hadde jeg avtalt med en selger at jeg skulle få kjøpe varen. Vi ble enige om tidspunkt for henting. Noen timer før avtalen får jeg plutselig melding om at de har solgt varen til noen andre i mellomtiden siden de ikke gadd å vente mer! 🤯

Anonymkode: 4e207...921

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Veldig irriterende andre veien også. Nylig hadde jeg avtalt med en selger at jeg skulle få kjøpe varen. Vi ble enige om tidspunkt for henting. Noen timer før avtalen får jeg plutselig melding om at de har solgt varen til noen andre i mellomtiden siden de ikke gadd å vente mer! 🤯

Anonymkode: 4e207...921

Wow, det er skikkelig frekt det! 

Anonymkode: b1d1f...455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...