Gå til innhold

Hvilken stol bruker du til ammestol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg ser etter en ammestol. Hvilke bruker du og er du fornøyd med den du har?  😊

Anonymkode: 17001...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten måtte jeg sitte passe oppreist i sofa. Ettervert kunne jeg sikkert ammet i tømmerrenna. 

Ville ikke kjøpt egen stol til dette. Om natta tar du bare babyen i din seng

Anonymkode: 84872...266

Skrevet

Satt i sofaen i starten. Etterhvert annet jeg hvor som helst. Husker jeg ruslet rundt i Dyreparken med babyen under en tynn genser.

Hadde ikke kjøpt ny stol for amming.

Anonymkode: 0a1ea...5d5

Skrevet

Hvilken som helst stol, sofa eller benk jeg hadde i nærheten.

Anonymkode: cd23c...174

Skrevet

Trenger ikke egen stol da :)  Jeg ammet som regel i sofaen eller senga (eller hvor som helst ellers). Hadde med ammeputa rundt eller ammet i bæreselen.

Anonymkode: 1d039...48c

Skrevet

Jeg satt hvorsomhelst og ammet, bare bygde opp med puter som støtte i ryggen og under armen.

Anonymkode: b5e90...5c3

Skrevet

Du trenger ikke en spesiell stol til det…. Hjelpes!

Anonymkode: 78022...5fa

Skrevet

Slutt å se på amerikanske filmer hvor man har ammestol på barnerommet. Mest unyttige man noen kan kan kjøpe. Bruk pengene på noe annet og som de andre skriver, man slenger ut det brystet overalt og om natten er du så trøtt at ungen ligger i sengen din under amming.

Anonymkode: 38f2b...e57

Skrevet

Vi hadde ammestol på barnerommet, av praktiske årsaker. Kjøpte en billig godstol med armlener på gjenbruksbutikk. Armlener og ei pute, så trengs ikke mer.

Anonymkode: c33ff...c1d

Skrevet

Armlener er vel og bra… til kidn blir større og sterkere i beina og begynner å sparke fra 😂

Anonymkode: f8ff0...f39

Skrevet

Jeg satt i sofaen...

Er vel ikke vanlig å ha egen stol til amming?

Anonymkode: b0105...8ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Armlener er vel og bra… til kidn blir større og sterkere i beina og begynner å sparke fra 😂

Anonymkode: f8ff0...f39

Det er et godt poeng! 😅 Men på det tidspunktet hadde vi ikke behov for ammestolen lenger, så da var det amming whereever - whenever! Men det var nødvendig i starten å ha en egen stol på rommet, og armlener var gull verdt!

Anonymkode: c33ff...c1d

Skrevet

Jeg kjøpte ammestol før førstemann kom. Ble aldri brukt 😄 Satt enten i senga eller på sofaen. Ikke sløse bort penger på egen stol, virkelig ikke nødvendig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...