Anonym bruker Skrevet 20. juni 2021 #1 Skrevet 20. juni 2021 Da min eks og jeg gikk fra hverandre ( som venner) for 10 år siden, at hans nye kone skulle bli en av mine beste venninner, og min nåværende ektemann og min eks (far til to barn) skulle bli kjempegode kompiser, som spiller golf og drar på fisketurer sammen. De er ofte her på middag, grilling, vi har vært på fjellet og sommerferie sammen. Jeg hadde bare aldri tenkt at livet skulle bli slik, men veldig takknemlig for det. Anonymkode: 25b55...bc0
Hengebukksvinet Skrevet 20. juni 2021 #2 Skrevet 20. juni 2021 Så flott. Godt med noen solskinnshistorier av og til☀️🤩👏
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2021 #3 Skrevet 20. juni 2021 Jeg har et vennepar som også har det slik. Utrolig positivt for ungene deres, og også for alle de voksne. Flotte forbilder for ungene sine, som viser at man kan gå videre på en god måte som faktisk kan gjøre alle sterkere. Om en eks er helt umulig å samarbeide med, så er jo ikke en slik ordning mulig, uansett hvor positiv en selv ev. er. Men enig med hun over, vi trenger å minnes på slike positive historier også Anonymkode: f437c...b0d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #4 Skrevet 21. juni 2021 Utrolig hyggelig å høre om. Fint med solskinnshistorier. Anonymkode: e6f6e...d72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå