Gå til innhold

Blir fruktkurv satt pris på? Gave til sykehjemsavdeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at sjokolade og konfekt får de nok av, i hvert fall i følge bekjente jeg har som jobber på sykehjem og sykehus. Er fruktkurv populært? Blir det spist? 

Anonymkode: af160...149

Skrevet

Det blir nok satt pris på, men om det blir spist er en annen sak. 

Anonymkode: 6bb16...5a8

Skrevet

Det tror jeg blir satt stor pris på. Bare husk at det kan være litt dårlige tenner og svelgeproblemer på avdelingen, så jeg hadde satset på litt mykere frukt som banan, drue, jordbær, meloner (oppdelt) osv. 

Anonymkode: a1b88...468

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det tror jeg blir satt stor pris på. Bare husk at det kan være litt dårlige tenner og svelgeproblemer på avdelingen, så jeg hadde satset på litt mykere frukt som banan, drue, jordbær, meloner (oppdelt) osv. 

Anonymkode: a1b88...468

Oj unnskyld, skulle ha presisert at jeg mente til de ansatte 😄 som takk

Skrevet

Hva med en kurv med litt forskjellig? Litt frukt og litt sjokolade/godteri/nøtter

Anonymkode: dd236...b08

Skrevet

Det er heilt sant at det blir gitt mykje sjokolade. Det er derimot ikkje sant at det blir gitt FOR mykje, forbruket er enormt.

Om eg skal foreslå noko anna, god kaffi. Dei fleste sjukeheimar kjøper inn det billigaste grossisten har, altså Krone eller Ali. Kjem du med noko som er eit par hakk opp til pausekaffien blir det nok satt pris på. 

Anonymkode: 78149...da6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er heilt sant at det blir gitt mykje sjokolade. Det er derimot ikkje sant at det blir gitt FOR mykje, forbruket er enormt.

Om eg skal foreslå noko anna, god kaffi. Dei fleste sjukeheimar kjøper inn det billigaste grossisten har, altså Krone eller Ali. Kjem du med noko som er eit par hakk opp til pausekaffien blir det nok satt pris på. 

Anonymkode: 78149...da6

God idé! 😀god kaffe og te noterer jeg 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

God idé! 😀god kaffe og te noterer jeg 

Putt gjerne oppi noen poser rett i koppen kakao og.

Anonymkode: 0ed7b...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...