Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #26 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Pleier å bruke fuktighetskrem for tørr hud. Såpen jeg bruker i dusjen er for tørr hud og akne. Har ikke brukt den så lenge da. Problemet mitt er temmelig kronisk, dessverre. Jeg har også akne. Skikkelig vanskelig hud. Tror nok som hun ene her sier, at jeg bør få en profesjonell analyse med konkrete råd. Men det er dessverre dyrt ☹️. Anonymkode: da3e6...e32 Vet ikke hvor mye peiling de har, men kunne det vært verdt å prøve kanskje? Koster ikke noe i hvert fall. https://magasin.vitusapotek.no/gratis-hudanalyse/ Anonymkode: a7dd9...218
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #27 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Vet ikke hvor mye peiling de har, men kunne det vært verdt å prøve kanskje? Koster ikke noe i hvert fall. https://magasin.vitusapotek.no/gratis-hudanalyse/ Anonymkode: a7dd9...218 Tusen takk! Anonymkode: da3e6...e32
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #28 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har fet hud og en salisylbasert ansiktsvask pluss serum funker veldig godt for meg. Anonymkode: edc75...45f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #29 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg har fet hud og en salisylbasert ansiktsvask pluss serum funker veldig godt for meg. Anonymkode: edc75...45f Takk for tips! Har du noen navn på gode produkter? Anonymkode: da3e6...e32
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #30 Skrevet 21. juni 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Takk for tips! Har du noen navn på gode produkter? Anonymkode: da3e6...e32 Mario Badescu og the Ordinary har gode serumer. Jeg bruker en ansiktsrens fra Neutrogena jeg har kjøpt i utlandet som er veldig lik denne, bare at den på bildet har et litt lavere innhold av syrer. Men verdt å prøve! https://eleven.no/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsrengjoring/46413-product?gclid=EAIaIQobChMI35LWtMWp8QIV1RV7Ch2qPwcBEAQYByABEgI1GPD_BwE#46413 Anonymkode: edc75...45f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2021 #31 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har vært svært plaget av fet hud og akner, har prøvd alt fra reseptbelagte piller og kremer til svindyre produkter. Så for ett år siden beit jeg på noe hjemmelaget opplegg, dette ble for mye gris, men jeg fortsatte å bruke sitronsaft (som man har i te). Jeg vasker ansiktet med lett peeling en gang i uka, og vasker med sjampo i dusjen (mot flass og med arganolje) deretter bruker jeg sitronsaften som en toner. Periodevis tar jeg to-tre runder i uka, deretter sjeldnere. nå vasker jeg bare med vann om morgenen og smører ikke noe mer. Dette fungerer som en kjemisk peeling, og jeg har fått helt fantastisk hud! Mesteparten av de stygge arrene mine er borte, og jeg har fått mindre av de minste rynkene, samtidig som jeg får en jevnere brunfarge. -jeg bruker ikke dette på solrike dager/perioder da sol og sitrus er skadelig for huden. Anonymkode: c51e3...98d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #32 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Mario Badescu og the Ordinary har gode serumer. Jeg bruker en ansiktsrens fra Neutrogena jeg har kjøpt i utlandet som er veldig lik denne, bare at den på bildet har et litt lavere innhold av syrer. Men verdt å prøve! https://eleven.no/hudpleie/ansiktspleie/ansiktsrengjoring/46413-product?gclid=EAIaIQobChMI35LWtMWp8QIV1RV7Ch2qPwcBEAQYByABEgI1GPD_BwE#46413 Anonymkode: edc75...45f Tusen takk! Anonymkode: da3e6...e32
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #33 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært svært plaget av fet hud og akner, har prøvd alt fra reseptbelagte piller og kremer til svindyre produkter. Så for ett år siden beit jeg på noe hjemmelaget opplegg, dette ble for mye gris, men jeg fortsatte å bruke sitronsaft (som man har i te). Jeg vasker ansiktet med lett peeling en gang i uka, og vasker med sjampo i dusjen (mot flass og med arganolje) deretter bruker jeg sitronsaften som en toner. Periodevis tar jeg to-tre runder i uka, deretter sjeldnere. nå vasker jeg bare med vann om morgenen og smører ikke noe mer. Dette fungerer som en kjemisk peeling, og jeg har fått helt fantastisk hud! Mesteparten av de stygge arrene mine er borte, og jeg har fått mindre av de minste rynkene, samtidig som jeg får en jevnere brunfarge. -jeg bruker ikke dette på solrike dager/perioder da sol og sitrus er skadelig for huden. Anonymkode: c51e3...98d Spennende 😊 Jeg tror kanskje jeg har for sensitiv hud for sitron 🤔 Reagerer på en del. Anonymkode: da3e6...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå