Anonym bruker Skrevet 19. juni 2021 #1 Skrevet 19. juni 2021 Jeg er ganske forvirret over noen av reglene. Er det noen steder hvor det er en chat man kan stille spørsmål? Anonymkode: afe88...e56
KellyTaylor Skrevet 19. juni 2021 #2 Skrevet 19. juni 2021 Det meste står på FHI sin side, samt på nettsiden til kommunen hvor du bor. Ikke fått med meg noen chattjeneste dessverre.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2021 #3 Skrevet 19. juni 2021 KellyTaylor skrev (5 minutter siden): Det meste står på FHI sin side, samt på nettsiden til kommunen hvor du bor. Ikke fått med meg noen chattjeneste dessverre. Saken er at jeg er fullvaksinert, og må muligens en liten tur til Danmark om en 3-4 uker (noe familieting). Jeg vil slippe karantene siden jeg er fullvaksinert, men finner ikke ut hva som vil gjelde for min sønn på 14 år. På den ene siden virker det som om han må i karantene til negativ test foreligger, på den andre siden får jeg inntrykk av at han må i 10 dager karantene. Dersom man er på "unødvendige fritidsreiser" og må ta test etterpå, skal man da betale for den selv, og hva vil den da koste? Anonymkode: afe88...e56
KellyTaylor Skrevet 19. juni 2021 #4 Skrevet 19. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Saken er at jeg er fullvaksinert, og må muligens en liten tur til Danmark om en 3-4 uker (noe familieting). Jeg vil slippe karantene siden jeg er fullvaksinert, men finner ikke ut hva som vil gjelde for min sønn på 14 år. På den ene siden virker det som om han må i karantene til negativ test foreligger, på den andre siden får jeg inntrykk av at han må i 10 dager karantene. Dersom man er på "unødvendige fritidsreiser" og må ta test etterpå, skal man da betale for den selv, og hva vil den da koste? Anonymkode: afe88...e56 Mener de gikk vekk i fra at man skal betale selv og det blir nye regler 5.juli siden vi kan ferdes "fritt" i EU / EØS land. De endrer jo reglene hele tiden og jammen ikke lett å henge med. Mulig andre her inne har mer peiling men jeg tror at han kan teste seg ut etter 3 dager i hjemmekarantene. Karantenehotellene skal de vekk i fra etter hva jeg forstod på Erna eller gudene vite hvem som sa det. Ønsker deg en god tur uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå