Gå til innhold

Ville dere tatt sjansen og bestilt sydentur neste årnå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt Norgesferie i mange år, og i fjor var tanken om å dra til syden, men det gikk jo selvsagt ikke, og det er så klart helt gteit, vi er vant med å feriere her. I år blir det og Norgesferie. Men vi kjenner at vi har lyst til å gjøre noe annet neste år, hvis mulig selvsagt. Og for første gang vet jeg alt nå når jeg skal ha ferie neste år. Ville dere bestilt nå? Min erfaring er at det er mye utsolgt allerede til jul når det gjelder neste års ferie, ihvertfall vært sånn når jeg har tittet før, ellers så har det blitt kjempe dyrt. Vi er en familie på 5, så trenger litt plass og😅

Hadde du tatt sjansen?

Anonymkode: 8024c...eb7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vi har hatt Norgesferie i mange år, og i fjor var tanken om å dra til syden, men det gikk jo selvsagt ikke, og det er så klart helt gteit, vi er vant med å feriere her. I år blir det og Norgesferie. Men vi kjenner at vi har lyst til å gjøre noe annet neste år, hvis mulig selvsagt. Og for første gang vet jeg alt nå når jeg skal ha ferie neste år. Ville dere bestilt nå? Min erfaring er at det er mye utsolgt allerede til jul når det gjelder neste års ferie, ihvertfall vært sånn når jeg har tittet før, ellers så har det blitt kjempe dyrt. Vi er en familie på 5, så trenger litt plass og😅

Hadde du tatt sjansen?

Det kan du helt trygt gjøre ja! Sørg bare for å ha gode vilkår😊. Kjekt å være tidlig ute for da er det mye å velge i! Håper du finner noe bra😊🏖

Skrevet

Så øenge du kan avbestille uansett grunn bør jo det gå fint.

Anonymkode: 7f653...4a0

Skrevet

Kjør på!!

Anonymkode: 7cd93...ba7

Skrevet

Er det mulig å bestille så lang tid i forveien? 

Anonymkode: 9608b...fba

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Er det mulig å bestille så lang tid i forveien? 

Jada😊

Skrevet

Vi har bestilt tur til neste år. Har avbestillingsforsikring og kan også flytte på datoene kostnadsfritt om det skulle bli nødvendig.

Anonymkode: fdfc4...0c4

Skrevet

Hvis du bestiller hotell selv, så kan du som felger bare avbestille dagen før, veldig greit!

Skrevet

Takk for svar dere. Var litt redd for å få refs nå egentlig😬

Har dere noe tips da? Hellas, sandstrand, langgrunt, ikke alt for lang busstur, basseng, all inclusive. 

Hi

Skrevet

Takk for svar dere. Var litt redd for å få refs nå egentlig😬

Har dere noe tips da? Hellas, sandstrand, langgrunt, ikke alt for lang busstur, basseng, all inclusive. 

Hi

Ingen tips dessverre, for jeg hatet all inklusive. Det er IKKE det greske små samfunn trenger nå, at folk bor på er stort hotell, eid av utenlandsk kapital. 
Eller kanskje et tips, siden det er lørdag: https://www.ammoshotel.com

Og hvorfor buss, ta en taxi 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ingen tips dessverre, for jeg hatet all inklusive. Det er IKKE det greske små samfunn trenger nå, at folk bor på er stort hotell, eid av utenlandsk kapital. 
Eller kanskje et tips, siden det er lørdag: https://www.ammoshotel.com

Og hvorfor buss, ta en taxi 

Dette. Velger man all inc burde man i så fall velge hotell som er privateid av grekere. Det finnes , men er ofte dyrere og i boutiqe sjangeren. Jeg ville definitivt valgt utenfor turisttråkkene og sett på øyer som ikke har egen flyplass . Jo mer kronglete å komme dit , jo bedre. 

Skrevet

Takk for svar dere, men vi reiser med små barn og vil ha det enklest mulig. Kan godt ha leilighet og, der vi ordner frokost selv og går ut og spiser og. Orker ikke fly, buss og båt for å komme til et sted. 

Hi

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (21 minutter siden):

Dette. Velger man all inc burde man i så fall velge hotell som er privateid av grekere. Det finnes , men er ofte dyrere og i boutiqe sjangeren. Jeg ville definitivt valgt utenfor turisttråkkene og sett på øyer som ikke har egen flyplass . Jo mer kronglete å komme dit , jo bedre. 

Jeg vil ikke bruke mye tid på å komme frem, så for meg er det gull å bli hentet med buss på flyplassen og kjørt til et AI hotell. Vi tar turer derfra til det opprinnelige Hellas eller Spania eller hvor vi befinner oss. Ferie er minst mulig styr og mest mulig varme og hav. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar dere, men vi reiser med små barn og vil ha det enklest mulig. Kan godt ha leilighet og, der vi ordner frokost selv og går ut og spiser og. Orker ikke fly, buss og båt for å komme til et sted. 

Hi

https://www.tui.no/feriereiser/hellas/samos/pythagorion/blue-star-doryssa-seaside-resort/ Mange liker seg godt her. Du kan velge all inc hvis du ønsker. Jeg var der med mitt barn . Personlig var det ikke min greie , men mange med barn er fornøyde. Kort vei fra flyplass også😊

Skrevet

Jeg vil ikke bruke mye tid på å komme frem, så for meg er det gull å bli hentet med buss på flyplassen og kjørt til et AI hotell. Vi tar turer derfra til det opprinnelige Hellas eller Spania eller hvor vi befinner oss. Ferie er minst mulig styr og mest mulig varme og hav. 

Forstår det😊. Da ville tipset jeg ga til hi fungere fint.

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden):

https://www.tui.no/feriereiser/hellas/samos/pythagorion/blue-star-doryssa-seaside-resort/ Mange liker seg godt her. Du kan velge all inc hvis du ønsker. Jeg var der med mitt barn . Personlig var det ikke min greie , men mange med barn er fornøyde. Kort vei fra flyplass også😊

Takk for tips, tittet på det og det ble 100 000,- for oss 5😱mye penger.

Hi

Skrevet

Hi

Den ser jeg… tenker du 2 uker? Fellesferien? 

Skrevet

Har reist med små barn i mange år, mye hyggeligere uten all inklusive. Bo nær grekerne og se de skjemme bort ungene. 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hi

https://www.apollo.no/hellas/zakynthos/tsilivi/hotell/tsilivi-beach?productCategoryCode=FlightAndHotel&catalogueItemId=547757&page=priceCalendar&departureAirportCode=OSL&durationGroupCode=14&paxAges=18,18,5,5,5&departureDate=2022-07-19&arrivalAirportCode=ZTH&flightPackageCode=1~v:1.0;onr:NVR327;inr:NVR328;dair:OSL;ddate:2022-07-19;dur:14;cls:Y;i_tp:0  dette reisemålet er av de billigste når det kommer til all inc 

Endret av mamma til adhd gutt<3
Skrevet

Må dere 100 % til Hellas? Vet om flere andre steder som kan være intr med deres kriterier men uten Hellas

Anonymkode: 09d50...497

Skrevet
mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (13 minutter siden):

Den ser jeg… tenker du 2 uker? Fellesferien? 

Dette var 2 uker, uke 27 og 28. Lenge sidrn vi har vært i syden og ikke med 3 barn😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Må dere 100 % til Hellas? Vet om flere andre steder som kan være intr med deres kriterier men uten Hellas

Nei, må ikke det. Kom gjerne med tips😊

Skrevet

Dette var 2 uker, uke 27 og 28. Lenge sidrn vi har vært i syden og ikke med 3 barn😂

Jeg tror dere burde vurdere hotell med frokost inkludert. 5 stykker på all inc vil bli dyrt og 100tusen og mer er ikke utenkelig ..

Skrevet
mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror dere burde vurdere hotell med frokost inkludert. 5 stykker på all inc vil bli dyrt og 100tusen og mer er ikke utenkelig ..

Nei, ser den faktisk. Vi har råd til det, men syns det er mye penger å bruke uansett. Leilighet kan nok være greia ja.

Hi

Skrevet

Nei, må ikke det. Kom gjerne med tips😊

Hva Sunwing Sandy Bay på Kypros? https://www.ving.no/bestill-reise-hotell?UseBookingFlow=true&QueryDepID=12667&QueryCtryID=4267&QueryResID=-1&QueryDepDate=20220617&QueryUnits=1&QueryAges=42%2C42%2C9%2C8%2C6&QueryDur=15&mucd=vn&ItemId=12688&HotelId=12688&RoomKey=vits|CgJWThIDTENBGgRTVVZJIgZBMjJCM1g&selectedTransport=flight|CgJWThIkMWQ0ZDUyOGUtN2M2NC00NjFmLWFkY2ItNzY0MjBkN2E2MThi&HotelKey=vits|CgJWThIDTENBGgRTVVZJIgZBMjJCM1gqBAiwqwIyBAjMqwI&price=53505&DestinationCode=LCA&SelectedFlightClass=&SelectedMeals=SWAI_0%2CSWAI_1

Kommer fort på 70.000 med feks 2 uker når skoleferien starter. Barn under 12 år spiser gratis og dette er vel det eneste stedet jeg kan anbefale hvor maten er god, velsmakende og variert.  Bussen tar ca 35-40 min og flere strender å velge i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...