Gå til innhold

Hvorsan finner man ut hvilken vakdine man fikk?

Anbefalte innlegg

Jeg ble vaksinert forrige uke, men de sa ikke noe om hvilken vaksine jeg fikk. I utgangspunktet trodde jeg kommunen bare hadde fått Pfiser, men nå ser jeg at de fikk meste halvparten Moderna den uken. Hvor finner man det ut?

Anonymkode: b828d...e8a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ble vaksinert forrige uke, men de sa ikke noe om hvilken vaksine jeg fikk. I utgangspunktet trodde jeg kommunen bare hadde fått Pfiser, men nå ser jeg at de fikk meste halvparten Moderna den uken. Hvor finner man det ut?

Det står på din side på helsenorge, gå inn på vaksiner.

Anonymkode: 40738...d1f

Fikk påminnelse fra helseboka om time til runde 2 denne uka, der står det hvilken vaksine jeg får. 

Gikk inn på helsenorge.no. Det står ikke hvilken vaksine på vaksinekortet, men det står hvilken vaksine jeg har fått i koronasertifikatet. 

Endret av frk Nilsen
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har sett der. Det står at jeg er vaksinert, men ikke med hva.

Det har du helt rett i, det var ikke der jeg så det ser jeg nå. Men der står i koronasertifikatet ditt, som er på samme side.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det har du helt rett i, det var ikke der jeg så det ser jeg nå. Men der står i koronasertifikatet ditt, som er på samme side.

Aha. Det tenkte jeg ikke på. Takk.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Spurte du ikke hva de skulle injisere deg med??

Anonymkode: e7e15...0f7

Nei, jeg trodde de bare hadde Pfizer og tenkte derfor ikke på å spørre. Jeg ville ha vaksinen uansett hvilket godkjent merke det var.

• Opprett ny...