Gå til innhold

God oppvaskmiddel, tips meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i mange år brukt Zalo oppvaskmiddel men den passer ikke hendene mine lenger, ene håndflaten min er så tørr. Har kjøpt meg Sun oppvaskmiddel, den syns jeg er bra men den skummer dårlig å blir brukt opp veldig fort. Likte Zalo bedre, mtp på lukt og skum. Bruker ikke hansker fordi jeg klarer det bare ikke, strever så.

Har du tips til hvilken jeg kan bruke som er bra og mild mot hendene? 

Anonymkode: 6a292...c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Klar. Snill mot miljøet og huden, og virker på det meste. Men på de mest fettete og grisete steikepannene er det bare Zalo som funker. 

Skrevet

Jeg liker Ajax,men sier som amazing spidermamma at på det mest fettede er det zalo som funker best.

Anonymkode: bd861...842

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (1 time siden):

Jeg bruker Klar. Snill mot miljøet og huden, og virker på det meste. Men på de mest fettete og grisete steikepannene er det bare Zalo som funker. 

Takk! Skummer den bra? 

På stekepanner og slikt fett bruker jeg Svint.

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Takk! Skummer den bra? 

På stekepanner og slikt fett bruker jeg Svint.

Hmm - det har jeg ikke tenkt så mye på. Skal se neste gang jeg vasker opp! 

Skrevet

Hva Neutral da? Har ikke prøvd selv. Jeg bruker Ecover, men det også kan brukes opp litt fort kanskje. Ellers har Rema 1000 en som heter Sensitiv men den er sikkert også slik du bruker opp fort. 

Anonymkode: 56bd7...97b

Skrevet (endret)
the amazing spidermamma skrev (16 timer siden):

Samme her! Går an å legge en oppvasktablett i panne/kjele som er svidd og la den ligge der å virke litt. På virkelig svidde kjeler funker bakepulver og kokt vann finfint. 

Endret av frk Nilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...