Gå til innhold

Hurra, vi skal på ferie til utlandet!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Helt supert! 😊

Syns du virkelig det? Helt uten den minste bekymring? 

Jeg skjønner meg faktisk ikke på mennesker som tar sjansen på å reise nå. Husker dere ikke hvor raskt det endret seg i fjor? 

Anonymkode: 4b979...f69

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Syns du virkelig det? Helt uten den minste bekymring? 

Jeg skjønner meg faktisk ikke på mennesker som tar sjansen på å reise nå. Husker dere ikke hvor raskt det endret seg i fjor? 

Så absolutt ! I fjor var vi i en helt annen situasjon hvor vi ikke hadde vaksiner feks . Du har rett i at endringer kan skje raskt og det må man ta høyde for.

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Så absolutt ! I fjor var vi i en helt annen situasjon hvor vi ikke hadde vaksiner feks . Du har rett i at endringer kan skje raskt og det må man ta høyde for.

Jeg klarer likevel ikke å skjønne slik prioritering. Vi er så nær målet, kunne vi ikke holdt ut denne sommeren også🙏🏻

Egoismen er skremmende. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg klarer likevel ikke å skjønne slik prioritering. Vi er så nær målet, kunne vi ikke holdt ut denne sommeren også🙏🏻

Egoismen er skremmende. 

Det ble sagt i fjor og. Hold ut denne sommeren, så får dere se familien til neste år. Så kom neste år, og utlendinger som ikke er bosatt i Norge er foreløpig ikke velkomne. Hvor mange somre skal man holde ut før man får se familien sin? 

Anonymkode: 62f0f...3e3

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Egoismen er skremmende. 

Enig. Er så flatpannet som det går... 

Anonymkode: 13e96...68a

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Egoismen er skremmende. 

Hvor lenge skal vi egentlig holde ut uten å se nære familiemedlemmer? Jeg har hele resten av familien (foreldre og søsken) i Danmark. Vi skulle treffes i påsken det året alt ble stengt, men det ble selvsagt ikke noe av. Nå har det derfor snart gått to år siden jeg så dem, og som fullvaksinert akter jeg ikke la andre kalle meg egoistisk. 

Anonymkode: 7868f...afd

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge skal vi egentlig holde ut uten å se nære familiemedlemmer? Jeg har hele resten av familien (foreldre og søsken) i Danmark. Vi skulle treffes i påsken det året alt ble stengt, men det ble selvsagt ikke noe av. Nå har det derfor snart gått to år siden jeg så dem, og som fullvaksinert akter jeg ikke la andre kalle meg egoistisk. 

Reis! Kos deg! Det et ikke større sjanse for å bli smittet av korona der enn andre steder. Lev livet, treff familien, vær lykkelig! 🥰

Anonymkode: 7b747...d92

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvsagt er det ikke egoistisk å se familie ❤️

mamma til adhd gutt<3 skrev (11 timer siden):

Selvsagt er det ikke egoistisk å se familie ❤️

Selvfølgelig er det egoistisk. Det duvgjær for din egen del som kan få negative konsekvensercfor andre er egoistisl. At du har lyst er fult forstålig, men det er likefult egoistisk. Det er ikke som om du reiser for noen andres del.

Anonymkode: 3827d...a74

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det da?

Det helt greit. Så lenge man følger gitte regler der man er så er det helt greit å reise. Folk må gjerne kalle det egoisme hvis de ønsker det , men jeg bryr meg virkelig ikke om hva folk måtte mene. Jeg synes heller ikke at noen bør føle på at de må rettferdiggjøre valgene sine for noen som helst. Reiser man trygt , følger alle regler og generelt holder seg oppdatert og tar høyde for endringer så ønsker jeg absolutt alle god tur. Enten de reiser til Alta eller Altea. 

Sorry, men det er virkelig ikke 2 år siden påsken 2020, det er ca 1 år og 2 mnd bare🙈😂 Men skjønner det føles som flere år, reis til Danmark og kos dere 👍🏻 Ikke mer farlig det enn annet. 

Anonymkode: 7908b...0c4

mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

Det helt greit. Så lenge man følger gitte regler der man er så er det helt greit å reise. Folk må gjerne kalle det egoisme hvis de ønsker det , men jeg bryr meg virkelig ikke om hva folk måtte mene. Jeg synes heller ikke at noen bør føle på at de må rettferdiggjøre valgene sine for noen som helst. Reiser man trygt , følger alle regler og generelt holder seg oppdatert og tar høyde for endringer så ønsker jeg absolutt alle god tur. Enten de reiser til Alta eller Altea. 

Det er kanskje greit mtp loven, men det er jo egoistisk. Det er noe som man gjør for egen del og som ikke nødvendigvis er bra for samfunnet. At det er lov gjør det ikke lurt, uansett hvordan man vrir på det. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er kanskje greit mtp loven, men det er jo egoistisk. Det er noe som man gjør for egen del og som ikke nødvendigvis er bra for samfunnet. At det er lov gjør det ikke lurt, uansett hvordan man vrir på det. 

Med den logikken er det meste egoistisk . Sånn gidder ikke jeg å se på livet . Gjør det ditt liv bedre med det fokuset så er jo det fint det , men heldigvis er vi forskjellige 😊

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Sorry, men det er virkelig ikke 2 år siden påsken 2020, det er ca 1 år og 2 mnd bare🙈😂 Men skjønner det føles som flere år, reis til Danmark og kos dere 👍🏻 Ikke mer farlig det enn annet. 

Den turen ble jo avlyst, så da har hen sikkert ikke sett familien siden sommeren 2019.

Anonymkode: 62e17...148

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Du gjør altså kun det som er best for samfunnet til enhver tid? Tviler. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du gjør altså kun det som er best for samfunnet til enhver tid? Tviler. 

Det er jo ikke det hun skriver. Vi gjør alle egoistiske handlinger innimellom. Noen oftere enn andre. 

Anonymkode: 62e17...148

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Hvis du legger to og to sammen, du trenger egentlig ikke det heller, skjønner du at de ikke så hverandre påsken 2020. 

Anonymkode: e9ea2...1d8

Egoisme snille jeg ikke kalt det, hvis man tar forhåndsregler. Turistnæringen livnærer mange familier! Som i min familie, er begge voksne fullvaksinert. Og hadde vi hatt barna hjemme i karantene hjemme i ti dager etterpå (uansett om det er opplagt), så hadde vi ikke ført noe smitte videre (lav sannsynlighet). Nå skal vi feriere i Norge i år. Men ser ikke andre som velger annet, som egoistiske. 

Men jeg ville også vurdert landet vi skulle til. For eksempel er Frankrike sitt helsesystem overbelastes. Så selv om det ikke dreier seg om covid, så kan andre ting skje. Og da er det greit å vite at helsesystemet er oppe og går.

God ferie til alle. Både i Norge og utland! Og husk å bry seg om andre, ikke bry seg med...

Anonymkode: 30343...48e

• Opprett ny...