Gå til innhold

Kløe nedentil, ikke i skjeden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klør så sykt på begge sider av de indre kjønnsleppene. Ikke noe spesiell utflod, eller lukt. Klør ikke i skjeden eller i åpningen, men på begge sider av de indre kjønnsleppene. Noen som har tips til en salve eller noe? 

Anonymkode: 79108...045

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min fikk påvist lichen, hun klør sykt mye. Hun bruker en blanding av kortisonkrem og locobase repair, og ovesterin. Alt i samråd med gynekolog.  Prøv Locobase tilfelle det er tørr hud? 

Anonymkode: 0fd9a...468

Skrevet

Barberer du? Bruker du såpe? Truseinnlegg? Bind? Jeg klødde meg omtrent til blods etter hver mens, helt til jeg skjønte at jeg ikke tålte de binda/truseinnlegga jeg brukte. Byttet type og kløen forsvant. Se om det er noe du bruker som kan endres på og om ingenting hjelper, så få deg en time hos gynekolog. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 timer siden):

Barberer du? Bruker du såpe? Truseinnlegg? Bind? Jeg klødde meg omtrent til blods etter hver mens, helt til jeg skjønte at jeg ikke tålte de binda/truseinnlegga jeg brukte. Byttet type og kløen forsvant. Se om det er noe du bruker som kan endres på og om ingenting hjelper, så få deg en time hos gynekolog. 

Jeg bare trimmer, ingen bind eller truseinnlegg. Bruker såpe, men det har jeg alltid gjort. Kjøper meg melkebakteriekapsler i dag og ser om det gjør susen. Takk for svar! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Datteren min fikk påvist lichen, hun klør sykt mye. Hun bruker en blanding av kortisonkrem og locobase repair, og ovesterin. Alt i samråd med gynekolog.  Prøv Locobase tilfelle det er tørr hud? 

Anonymkode: 0fd9a...468

Takk! Skal teste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg bare trimmer, ingen bind eller truseinnlegg. Bruker såpe, men det har jeg alltid gjort. Kjøper meg melkebakteriekapsler i dag og ser om det gjør susen. Takk for svar! 

Kutt ut såpa!!! 

Anonymkode: d5376...ace

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvilken såpe? Kanskje bytte til en mer skånsom?

Anonymkode: ac827...61d

Skrevet

Prøv å kutte ut såpen. Jeg har aldri hatt såpe der nede. Kun vann. 

Anonymkode: c9679...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...