Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #1 Skrevet 18. juni 2021 Jeg traff en herlig mann for 1 år siden, vi har akkurat flyttet sammen og jeg har en på 14 og ei på 16,mens han har ingen fra før, jeg har mine 50/50, har vert skilt fra faren siden barna var 5 og 7, men var lenge singel. Så nå har vi snakket litt om barn, han vil gjerne ha ,noe som jeg forstår, og jeg er ikke helt fremmend mot det,men er litt usikker pga alderen, jeg fyller 38 i August, og ønsker helst ikke barn etter 40, så tenker jeg at jeg kanskje burde ha 2 siden ellers blir jo babyen enebarn, så hva tenker dere? en til ,eller 2, eller droppe det? Begge har en god jobb og økonomien er veldig bra, har hus,bil og hytte Anonymkode: 93013...e9b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 Veldig mange får barn rundt 40. Jeg ville prøvd på to tette. Ikke ta fra mannen muligheten til egne barn. Anonymkode: fc0d1...5af
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #3 Skrevet 18. juni 2021 Hadde aldri fått kull nr2 med en mann etter å bare vært sammen i 1 år.🤯🤯🤯 du har igjen mange år enda med å få barn. Ville ventet Anonymkode: 2afff...2a4
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #4 Skrevet 18. juni 2021 Var i litt samme situasjon som deg for et par år siden, jeg var dog litt yngre enn deg. Jeg bestemte meg for å gå med på det. Barna jeg hadde fra tidligere var også litt yngre enn dine, og jeg hadde tre fra før, så jeg sa jeg ble med på en til. Hadde planer om å slutte på prevansjon etterhvert, men ble gravid før den tid, så da ble det slik litt før enn vi hadde tenkt og det har gått veldig fint. Utrolig glad for at det ble slik og at vi ikke ventet. Yngste min og hun vi har sammen vil få noe glede av hverandre i oppveksten. Vi hadde vært sammen i halvannet år da jeg ble gravid. Det var litt tidlig, men vi er begge voksne og fornuftige, så vi anså det som like greit som å vente et år eller to til. Anonymkode: 6a3c1...e9c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #5 Skrevet 18. juni 2021 Jeg hadde tenåringer fra tidligere forhold, og vi fikk våre to felles da jeg var 39 og 41. Selvfølgelig litt ekstra slitsomt med store som er oppe sent, baby som er våken om natten og små som står opp tidlig, men ellers er det bare kos! 😊 Hvis du er trygg på forholdet og ønsker flere barn, ville jeg absolutt gått for det. 😊 Anonymkode: f9d0b...f87
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #6 Skrevet 18. juni 2021 Jeg ville aldri gjort det. Pappa fikk barn med sin nye kone, og selv om det har gått bra var det noen slitsomme år altså. Var liksom ferdig med foreldremøter, leksehjelp, barnevakt om man skulle noe osv, så mange hensyn å ta igjen. Så fikk de barn med kolikk og en skikkelig high-need baby, de var helt gjennomsiktig første par årene, de var så slitne. Nå kan det selvfølgelig gå helt fint, men det kan bli litt utfordringer også. Mammaen til en klassevenninne av sønnen min fant seg en mye yngre mann som ikke hadde barn fra før, og gikk med på å gå et barn med han. Storesøsteren som da var 15 år da hun ble gravid hatet det, hatet at mamma skulle ha en baby med en 10 år yngre mann. Det er selvfølgelig ikke eldste søsken som skal styre det valget, men du må kanskje være forberedt på at de ikke er bare positive også? Jeg hadde personlig heller vært singel enn å bli sammen med en mann som ville ha barn, jeg har fått barna mine med samme mann og ønsker ikke begynne på nytt med ny mann, barn med forskjellige fedre osv. Jeg er nok litt preget av at mine foreldre skapte lappeteppefamilier på begge sider, men jeg vil ikke gjøre det. Anonymkode: 8042c...100
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #7 Skrevet 18. juni 2021 Det er nå ikke verdens undergang om barnet blir enebarn. Jeg ville gått for et barn, så man er sikker på at man har overskudd til å følge opp. Anonymkode: 302d8...806
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #8 Skrevet 18. juni 2021 Her gjorde vi det, men begge hadde barn fra før av. Barna våre maste på oss om vi ikke kunne lage en søster/bror til de som de alle hadde felles. Vi tenkte nøye igjennom hva vi ville, og er veldig glad for valget vi tok. Jeg var 41 år når sistemann kom til oss for noen år siden. Og det har vært helt fantastisk. 5 eldre søsken som forguder minsten og som gjør at vi knyttet båndet vårt tettere sammen. Viktig tanke jeg vil gi til dere før dere bestemmer dere, jeg leser om andre og hører noen av mine venninner som snakker om «barnefri» og at det er godt når barna er hos den andre parten. Om det er tilfelle med dere og, så anbefaler jeg ikke at dere får barn sammen. Anonymkode: fc842...ffe
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #9 Skrevet 18. juni 2021 Takk for alle svar Han sier at han ikke må ha barn,men det hadde vert koselig, han hadde sett for seg en eller to, Jeg er usikker og siden ingen av mine søsken har fått tvillinger ennå er jeg litt redd for det også,men skal vi ha 2 så er jeg så ferdig med det også. Anonymkode: 93013...e9b
Nyttårs barn Skrevet 18. juni 2021 #10 Skrevet 18. juni 2021 Vil du ha flere da? Ikke gå med på noe fordi "det hadde vært koselig" Ellers er 38 ingen alder, men jeg ville vært helt sikker på forholdet før jeg satte igang produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå