Gå til innhold

hvordan er deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes min som begynner i 3 klasse til høsten har begynt og være veldig mye med venner, han begynte så smått i slutten av 1 klasse,men i 2 klasse har det vert veldig mye, Det er bare bra altså,men uvant. De 2 andre som nå er tenåringer var ikke så sosiale før de gikk i 5 klasse kanskje, veldig hjemmekjære,men lillebror er helt forskjellig fra brødene.

Er det vanlig at søsken er så ulike? er jo bra han henger mye ute, men brødrene og vi har vert på leteaksjon noen ganger for og si det sånn, de største er 16 og 18 ,minsten 8. de 2 største er fortsatt mye med venner nå også,men nå er det en periode de begge er hjemmekjære,men ikke 2 klassingen

Anonymkode: 37beb...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig at unger er forskjellige, men med dere tenker jeg at aldersforskjellen har litt å si. De to eldste hadde jo hverandre, mens minstemann er mye yngre, og søker jevnaldrende.

Anonymkode: d3e6b...6f6

Skrevet

Mine er også veldig forskjellige. Eldste på 13(gutt) har perioder hvor han er mye ute med kompiser, men han holder alltid avtaler med oss, kommer hjem når han skal, er tilgjengelig på tlf osv. 

Jenta på 10 er en løs kanon. Alltid med venner, som hun har en million av. De er enten her eller hos andre. Veldig ofte må jeg ringe henne for å minne henne på at hun skulle vært hjemme igjen, og veldig ofte tar hun ikke tlf. Da må vi ut å lete i nabolaget eller sende melding rundt til foreldre for å spore henne opp. 
Såå stor forskjell på disse to, altså. 

De to yngste er fortsatt i bhg-alder og er ikke ute (utenom i hagen) på egenhånd enda. 

Anonymkode: f755d...79a

Skrevet

Ja,det er vanlig at de er veldig forskjellig.

Eldste her hadde skole og bestevennen nede i gata, han var enten hjemme eller nede hos kompisen helt til slutten av barneskolen 

Lillebror måtte få mobil i 2.klasse, for han forsvant hele tiden. Supersosial, mange venner, alltid på farten. Han sa han skulle på grusbanen og spille fotball, ingen andre steder. Jeg var borte og så etter han flere ganger, men der var han ikke. Ganske irritert kunne jeg da spørre hvor han hadde vært når han kom hjem og han som verdens største spørsmålstegn kunne svare at han hadde jo vært på grusbanen som han sa. At han bare ble med Jarle hjem for å drikke, Jonas hjem for å hente skateboardet osv osv regnet han ikke med i det hele tatt, for basen var jo grusbanen 😉

Anonymkode: 6fec8...dfd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg synes min som begynner i 3 klasse til høsten har begynt og være veldig mye med venner, han begynte så smått i slutten av 1 klasse,men i 2 klasse har det vert veldig mye, Det er bare bra altså,men uvant. De 2 andre som nå er tenåringer var ikke så sosiale før de gikk i 5 klasse kanskje, veldig hjemmekjære,men lillebror er helt forskjellig fra brødene.

Er det vanlig at søsken er så ulike? er jo bra han henger mye ute, men brødrene og vi har vert på leteaksjon noen ganger for og si det sånn, de største er 16 og 18 ,minsten 8. de 2 største er fortsatt mye med venner nå også,men nå er det en periode de begge er hjemmekjære,men ikke 2 klassingen

Det er like vanlig at søsken er like som at de er ulike...

Mine har begynt å være veldig sosiale tidlig. Men du må jo lære dem å sifra hvor de er... tlf eller klokke. 

Anonymkode: f688f...36c

Skrevet

Jeg har også to helt ulike unger på det området. Minsta er avhengi sv å være med venner, hun får nesten abstinenser om hun ikke er med noen endag. Det er heldigvis helt uvesentlig hvem hun er med, bare det ere noen. Hun blir kjent med folk bare hun går ut av huset, hytta eller andre steder vi er. 

Aldri hatt leiteaksjon etter henne. Har måtte hente henne noen ganger når hun ikke ahr svart på tlf, men alltid vært der hun sier hun skal være. Begge ungene har skjønt de skal siifra hvor de er og være der de sier, endrer de noe så sender de mld. For minsta hadde det vært krise om muttern hadde stramma inn i reglene, så det er nok derfor hun har vært så flink til å gi beskjed. 

Anonymkode: 1abdb...e69

Skrevet

Min snart 3 klassing er nesten aldri hjemme hun heller, har sånn xplora klokke så vi kan ringe henne , før hun fikk den så måtte vi lete etter henne,  for hun dro et sted først og videre hvis det ikke var gøy der lenger.  🙈 skolestarteren min sier hvor han skal og blir der 😅

Anonymkode: 4e030...dfb

Skrevet

Så godt og høre det er flere barn som er slik :) han er en surrehode uten like så mobil tror jeg ikke er aktuelt,men kanskje på tide og skaffe en sånn klokke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...