Anonym bruker Skrevet 17. juni 2021 #1 Skrevet 17. juni 2021 Ikke nydeligt bilde men, vet ikke hva de røe prikkene på tannkjøttet er om det kan vær så kalt «munnsår herpes» men har aldri hatt noe sånt før i tannkjøttet og gjør litt vondt spesielt da jeg ska pusse tennene.. har noe hatt dette er vet hvordan man kan bli kvitt det? har blirt små anbefalt og bruke oralmedic på det og vet det svir som bare det! Men jeg ser ikke noe blemmer utenom røde prikker så vet ikke om jeg burde ta på engang.. Anonymkode: 5b73b...4dc
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2021 #2 Skrevet 18. juni 2021 En tur til tannlegen kanskje? Det kan jo bare være after/munnskåld Anonymkode: dfc25...a2c
Aaffh Skrevet 12. mars #3 Skrevet 12. mars Lenge siden dette nå! Men fant du ut hva det var? Jeg har nemlig fått det samme:(
Anonym bruker Skrevet 13. mars #4 Skrevet 13. mars Cocylan munnskyll over en liten uke funker på dette. Vet ikke hva det er, men en irritasjon i tannkjøttet ser det ut som Anonymkode: d4fa4...c26
Anonym bruker Skrevet 13. mars #5 Skrevet 13. mars Aaffh skrev (På 12.3.2025 den 13.07): Lenge siden dette nå! Men fant du ut hva det var? Jeg har nemlig fått det samme:( Var bare noe munnskold varte bare 2 dager, Anonymkode: 5b73b...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå