Gå til innhold

Flere som synes det er litt skummelt å kutte ut munnbind?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, å beskytte andre er vel fyfy for folk som deg. Det er imidlertid ikke så mange av dere.

Anonymkode: 2d667...464

Hva er det for noe tone? Når man følger myndighetenes linje, skal man da virkelig ikke tåle drittslenging. 

Fortsetter under...

Jeg bruker munnbind fordi jeg vil slippe at folk ser rart på meg. 

Jeg tør påstå at 99% av oss bruker munnbindet feil, og det tjener derfor mot sin hensikt. Jeg bruker det feil selv, for jeg slenger det jo bare på fordi det forventes. Jeg jobber på sykehus og det er _mange_ som bruker det feil, selv blant oss helsepersonell. 

Så ja, jeg bruker munnbind fordi det forventes. 

Anonymkode: 96aba...9e2

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, å beskytte andre er vel fyfy for folk som deg. Det er imidlertid ikke så mange av dere.

Å joda vi blir stadig flere uten munnbind i Oslo nå. De siste 14 dagene er det registrert 530 smittede totalt i Oslo, noe som er meget lavt. Så lenge folk følger smittevernreglene så må man stole på at det er riktig. De fleste i risikogruppen er ferdig vaksinert og hele befolkningen i Oslo har snart fått første dose om de ønsker det. 

Anonymkode: 92c2c...5f0

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Å joda vi blir stadig flere uten munnbind i Oslo nå. De siste 14 dagene er det registrert 530 smittede totalt i Oslo, noe som er meget lavt. Så lenge folk følger smittevernreglene så må man stole på at det er riktig. De fleste i risikogruppen er ferdig vaksinert og hele befolkningen i Oslo har snart fått første dose om de ønsker det. 

Anonymkode: 92c2c...5f0

Ok, så det er goddagmannøkseskaftdagen.

Anonym bruker skrev (På 17.6.2021 den 15.20):

Ja, men du beskytter fortsatt ikke deg selv ved å bruke munnbind.

Anonymkode: fc451...f1f

Jo, det gjør man. Det er en grunn til at man bruker munnbind når man er hos pasienter som har dråpe eller luftsmitte.  

Anonymkode: 33a91...cc5

• Opprett ny...