Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #1 Skrevet 16. juni 2021 Noen som ofte må ta kur ? Hva er for mange kurer ? Skal spørre legen i morra om hva som er innafor. Men greit å høre med andre Anonymkode: c4c89...7f7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #2 Skrevet 16. juni 2021 Det kommer jo helt an på hva som er grunnen for antibiotikakurene. Anonymkode: a5991...ae8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #3 Skrevet 16. juni 2021 Jeg tok en kur nå i vinter, alvorlig øyebetennelse... tror det var første på minst 30 år. Mannen har ikke brukt noen de 20 årene jeg har kjent han. Svigerfar derimot får lungebetennelse hver vinter og må ha en kur hver vinter.... så det er veldig forskjellig fra person. Har aldri gått til lege for å få antibiotika, jeg går for å bli undersøkt å få råd av legen. Anonymkode: dec7d...299
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #4 Skrevet 16. juni 2021 Er betennelse og skal operere. Lyst å be om å slippe kuren . Blir 4. kur på 9 måneder. Redd de ikke følger med for er forskjellige leger Anonymkode: c4c89...7f7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #5 Skrevet 16. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er betennelse og skal operere. Lyst å be om å slippe kuren . Blir 4. kur på 9 måneder. Redd de ikke følger med for er forskjellige leger Anonymkode: c4c89...7f7 Betennelse eller infeksjon? Hvor? Galleblæren? Anonymkode: a5991...ae8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2021 #6 Skrevet 17. juni 2021 Min erfaring er at dette er noe som går i bølger gjennom livet. Jeg hadde fire kurer på 4 mnd da jeg hadde født eldstemann, ble ikke kvitt brystbetennelse og måtte slutte amme til slutt. Var jo flere typer antibiotika da, men fikk en kur, gikk en uke eller to og betennelsen var tilbake. Så kan det gå tiår uten antibiotika. Nå må jeg ta tabletter en gang i året, men bare 4 stykker på en dag da, ingen kur, bare en forsikring. Det er fordi jeg er hjerteoperert og har en kronisk sykdom i munnen så jeg en gang i året må til tannlegespesialist og ha behandling. Da må jeg ta antibiotika før den behandlingen fordi de er redd det skal komme bakterier i blodbanen og gå til et hjerte som har en svakhet. Anonymkode: 2637a...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå