Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men det ER litt morsomt at de som roper høyest om å tenke selv nærmest kjører copypast fra div nettsider som er kritiske til både viruset og vaksinen? Det lyser ikke akkurat at de har lest tykke forskningsrapporter selv. 

Jeg har ingen fra livets harde skole på vennelisten min, men alt fra lærere til jurister som har delt sin vaksinering på siden sin. Jeg legger lite ut på fb selv, så kommer ikke til å gjøre det selv. Men skjønner jo tanken bak, at det er signaleffekten de går for. 

Anonymkode: a87a4...5e1

Har du kun lærere og jurister på vennelisten? Svært merkelig, må jeg si. Jeg har selv høyere utdanning, men på ventelista mi har jeg folk med forskjellige typer yrker. Er det sånn at du bare blir venn med folk som har status?

Anonymkode: 091c4...fc6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har du kun lærere og jurister på vennelisten? Svært merkelig, må jeg si. Jeg har selv høyere utdanning, men på ventelista mi har jeg folk med forskjellige typer yrker. Er det sånn at du bare blir venn med folk som har status?

Anonymkode: 091c4...fc6

Om du har et snev av leseforståelse, så ser du at jeg skriver alt FRA lærer til jurist. Det betyr altså at man har folk med mange forskjellige bakgrunner på vennelisten, men altså ingen fra Livets Harde Skole. 

Jeg håper at dette ble grundig nok forklart for deg? 

Anonymkode: a87a4...5e1

Det er en SoMe greie, å spamme alle med veldig lite spennende statement. Like tullete som alle andre filter og ræl. 

Enig med hun som skriver at det er da ingen bragd å ta vaksinen, alle får tilbud på ett eller annet tidspunkt. Blir som om vi skal legge ut hver morgen «se, jeg tar på meg bilbelte» 😂

Jeg skroller fint videre, det blir som 90 % pluss av alt annet på fjaseboka, fullstendig uinteressant. 

Anonymkode: 33a6b...f93

• Opprett ny...