Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trodde neste trinn skulle informeres om denne uken  og eventuelt starte fra mandag av...men så ser jeg hos TV2 står det muligens flere lettelser i Oslo om tre uker. Men gjelder det bare der elle hele landet? Trodde faktisk trinn 3 var denne uken?

Anonymkode: d1036...2d3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144418660-n%C3%A5r-kommer-det-flere-lettelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg trodde neste trinn skulle informeres om denne uken  og eventuelt starte fra mandag av...men så ser jeg hos TV2 står det muligens flere lettelser i Oslo om tre uker. Men gjelder det bare der elle hele landet? Trodde faktisk trinn 3 var denne uken?

Etter planen skal trinn 3 iverksettes i morgen, 17. juni. Men det gjelder ikke vår kommune, for eksempel, vi skal stenge ned for sommeren. Det kan hende at det samme gjelder din kommune.

Anonymkode: 28957...604

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Skulle nesten tro det skulle vært pressekonferanse i morgen , men ikke sett noe som helst info om det..

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Skulle nesten tro det skulle vært pressekonferanse i morgen , men ikke sett noe som helst info om det..

Det er vel for opptatt av Lan og bråket rundt det. Lettelsene gjelder vel i praksis mest for Oslo og omegn uansett

Anonymkode: 9a9c8...6a6

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det er vel for opptatt av Lan og bråket rundt det. Lettelsene gjelder vel i praksis mest for Oslo og omegn uansett

Lettelsene i trinn 3 gjelder selvsagt for hele landet. ( minus de som har sagt de avventer) 

Annonse

I vår kommune kom det nye og strengere forskrifter i dag. Vår kommune vil ikke delta i gjenåpningen så langt og vil fortsette på nivå 2. Økt smitte, sprengt testkapasitet, mindre kapasitet til å sette de få vaksinene som kommer og en uoversiktlig situasjon 

Anonymkode: 57630...b38

Anonym bruker skrev (På 16.6.2021 den 16.08):

Du bare ignorerte at jeg skrev i praksis.

Så ingen av disse lettelsene vil gjelde for andre enn Oslo og omegn?

• Oppfordringen om antall gjester hjemme utvides fra 10 til 20 gjester. 50 personer skal kunne møtes på private arrangementer i leide lokaler.
  • For offentlige arrangementer vil det bli gjort egne vurderinger som knyttes opp mot eventuell bruk av hurtigtester og coronasertifikat.
  • Normale skjenketider, men det vil fortsatt være krav om registering og god avstand mellom gjester.
  • I breddeidretten for voksne vil det bli vurdert å åpne gradvis for seriespill og øvrige konkurranser.
  • Toppidrettsutøvere kan drive tilnærmet normal idrettsaktivitet.
  • Vi vil også åpne for mer utenlandsreiser, men med fortsatt krav til karantene og testing. Disse kravene kan imidlertid bli endret fra i dag. Også for reiser utenlands vil vi vurdere hvordan coronasertifikatene kan brukes.
  • Det vil også åpnes for mer normal arbeidsinnvandring.
  • Det er fortsatt ønske om at flest mulig jobber på hjemmekontor.

Anonymkode: 67493...6b6

On 6/16/2021 at 9:04 AM, Anonym bruker said:

imorgen kl 13

Anonymkode: fc1a1...9ca

• Opprett ny...