Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Prøvde å sette på en maskin med klær å den starter som normalt. Men etter ca ett minutt så stopper maskinen å blinker rødt som du ser på bildet. Det var også vann og vaskepulver ut over golvet. Kranen står vel riktig også? Så hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 1a8af...1fc
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Uh oh, det høres ut som om du trenger å se etter en annen en på finn. Jeg har ikke peiling, men det at det kommer vann på gulvet høres jo virkelig ikke bra ut. Anonymkode: 74fdb...7ba
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Uh oh, det høres ut som om du trenger å se etter en annen en på finn. Jeg har ikke peiling, men det at det kommer vann på gulvet høres jo virkelig ikke bra ut. Anonymkode: 74fdb...7ba Det var ikke mye vann men er jo selvfølgelig ikke normalt at det kommer vaskepulver og vann på på golvet,av å sette på en maskin nei. Anonymkode: 1a8af...1fc
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Hvis den er relativt ny kan det være du kan få den reparert på garantien. Ring i såfall butikken du kjøpte den av. Anonymkode: 5b752...845
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Sjekk der hvor slangen med vann fra maskinen går oppi «sluket/røret» på veggen. Har opplevd at det røret har tettet seg, og da har det blitt vann på gulvet (skyllevann fra maskinen) Anonymkode: 875f6...e3f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvis den er relativt ny kan det være du kan få den reparert på garantien. Ring i såfall butikken du kjøpte den av. Anonymkode: 5b752...845 Såpass er den dessverre ikke. Anonymkode: 1a8af...1fc
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Hvis det lekker vann uten at du ser hvir er det som regel sluket som er tett. Etter å ha sjekket det bør du finne en klut og vaske over maskinen. For på de knappene bodde det litt av hvert. 🤢 Anonymkode: ab2b9...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå