Gå til innhold

Noen som er har peiling på vaskemaskiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å sette på en maskin med klær å den starter som normalt. Men etter ca ett minutt så stopper maskinen å blinker rødt som du ser på bildet. Det var også vann og vaskepulver ut over golvet. Kranen står vel riktig også? Så hva kan jeg gjøre? 

20210614_230300.jpg

20210614_230723.jpg

Anonymkode: 1a8af...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uh oh, det høres ut som om du trenger å se etter en annen en på finn.

Jeg har ikke peiling, men det at det kommer vann på gulvet høres jo virkelig ikke bra ut.

Anonymkode: 74fdb...7ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Uh oh, det høres ut som om du trenger å se etter en annen en på finn.

Jeg har ikke peiling, men det at det kommer vann på gulvet høres jo virkelig ikke bra ut.

Anonymkode: 74fdb...7ba

Det var ikke mye vann men er jo selvfølgelig ikke normalt at det kommer vaskepulver og vann på på golvet,av å sette på en maskin nei. 

Skrevet

Hvis den er relativt ny kan det være du kan få den reparert på garantien. Ring i såfall butikken du kjøpte den av.

Anonymkode: 5b752...845

Skrevet

Sjekk der hvor slangen med vann fra maskinen går oppi «sluket/røret» på veggen. Har opplevd at det røret har tettet seg, og da har det blitt vann på gulvet (skyllevann fra maskinen)

Anonymkode: 875f6...e3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvis den er relativt ny kan det være du kan få den reparert på garantien. Ring i såfall butikken du kjøpte den av.

Anonymkode: 5b752...845

Såpass er den dessverre ikke.

Skrevet

Hvis det lekker vann uten at du ser hvir er det som regel sluket som er tett.

Etter å ha sjekket det bør du finne en klut og vaske over maskinen. For på de knappene bodde det litt av hvert. 🤢

Anonymkode: ab2b9...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...