Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Eller må man liksom kjøpe noe? Tenkte bare å bli litt inspirert. Anonymkode: b8c0e...f19
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Man må handle for minimum 200 kr. Anonymkode: c29f7...172
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Selvfølgelig, ingen butikker i Norge har kjøpetvang... Hele det senteret er jo bygget opp for å inspirere deg. Men veldig vanskelig å gå tomhendt ut da, det blir alltid med noe ut, servietter, telys, blomter om ikke annet. Er det ikke en vits som sier noe om det der? "Å gå inn på rommet til tenåringen er som å gå på Ikea, du kommer alltid ut igjen med noe servise, bestikk, hånklær...." Anonymkode: 3f81c...510
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig, ingen butikker i Norge har kjøpetvang... Hele det senteret er jo bygget opp for å inspirere deg. Men veldig vanskelig å gå tomhendt ut da, det blir alltid med noe ut, servietter, telys, blomter om ikke annet. Er det ikke en vits som sier noe om det der? "Å gå inn på rommet til tenåringen er som å gå på Ikea, du kommer alltid ut igjen med noe servise, bestikk, hånklær...." Anonymkode: 3f81c...510 Haha, var innom Rusta i går, skulle bare ha noe Sjampo, kom ut av butikken med to store bæreposer 😉. Anonymkode: 76c9a...1e2
Mostly Harmless Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Jepp, det er lov å «bare kikke» på IKEA. Sjansene for å komme tomhendt ut, øker om du på forhånd sjekker om du egentlig trenger flere servietter eller telys. Å sprade gjennom kassen uten en eneste liten kleshenger å fortolle - ubetalelig!
Himmel og hav Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Mostly Harmless skrev (56 minutter siden): Jepp, det er lov å «bare kikke» på IKEA. Sjansene for å komme tomhendt ut, øker om du på forhånd sjekker om du egentlig trenger flere servietter eller telys. Å sprade gjennom kassen uten en eneste liten kleshenger å fortolle - ubetalelig! Sjekke på forhånd er for feiginger. Det er dessuten ingen ting som heter " egentlig trenger servietter". Man trenger alltid servietter om de er fine. Jeg mener også å ha hørt at du får diplom om du kommer deg gjennom hele Ikea uten så mye som ei pakke AA-batterier. Det er mulig det er rykter, for jeg har aldri hverken fått eller sett andre få det.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 Himmel og hav skrev (10 minutter siden): Sjekke på forhånd er for feiginger. Det er dessuten ingen ting som heter " egentlig trenger servietter". Man trenger alltid servietter om de er fine. Jeg mener også å ha hørt at du får diplom om du kommer deg gjennom hele Ikea uten så mye som ei pakke AA-batterier. Det er mulig det er rykter, for jeg har aldri hverken fått eller sett andre få det. Man gjør ikke det. Jeg lar meg bestandig lure av streken på gulvet, og før jeg vet ordet av det er jeg ute igjen. Har aldri fått diplom. Anonymkode: f05fc...d9c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 Jeg tok en gang feil av stengetiden og entret Ikea akkurat i det høytalerdamen sa ‘vennligst trekk mot kassen, butikken stenger om 10 min. Likevel kom jeg ut med to poser, en hylle og fire puter. Så nei, det går nok ikke an Å bare se. Anonymkode: c37d2...bd6
KellyTaylor Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 Hvis lar lommeboka ligge igjen hjemme 😅 Da kan man se. Ellers går det ikke. En gang skulle jeg kun ha noe til 249 kr og checket ut med 4500🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå