Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ved å fortsatt ha pålegg om munnbind i oslo og Viken misbruker myndighetene tilliten vår. Pålegg om munnbind er ikke lenger forholdsmessig når smittespredningen er så lav. All forskning tyder i tillegg på at bruk av munnbind har svært liten effekt når det er lite smitte i samfunnet. Nå må de fjerne pålegg og anbefalninger om munnbind!!

Anonymkode: 03d49...612

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ved å fortsatt ha pålegg om munnbind i oslo og Viken misbruker myndighetene tilliten vår. Pålegg om munnbind er ikke lenger forholdsmessig når smittespredningen er så lav. All forskning tyder i tillegg på at bruk av munnbind har svært liten effekt når det er lite smitte i samfunnet. Nå må de fjerne pålegg og anbefalninger om munnbind!!

Vår kommune blir ikke med på gjenåpningen på torsdag, og vil stenge ytterligere inn. Alt av sommerskoler for barn vil da utgå for andre år på rad, og alle tilbud for barn blir stengt. Barna har en sommerferie i møte uten å ha noe som helst å finne på. Så ja, når man har fått blod på tann, misbruker man ofte myndigheten sin. Neste gang myndighetene preiker om at de prioriterer barn og unge, vil jeg klage kommunen inn til statsforvalteren. Et sted må grensa gå.

Anonymkode: 41283...789

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Huhei, som dere to over her kan masturbere hverandres hat og oppgulp. Kos dere!

Anonymkode: b972b...c9e

Hvor for du hat fra? Kan du begrunne vitenskaplig hvofor pålegg om munnbind er et forholdsmesdig tiltak nå?

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Utrolig lite intelligent å misbruke ordet hat i alle mulige sammenhenger. Kan du ikke vise til bedre diskusjonsevne så hold deg unna.

Anonymkode: 2cbb9...cf8

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Ååå, her har vi runkeren som nå skriver anonymt. Enda ikke har fått deg noe? Da må du virkelig gå fra denne ubrukelige mannen din. Et forhold uten sex er døden. Skill deg og finn deg en mann som vil ha sex med deg. Lykke til!

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ååå, her har vi runkeren som nå skriver anonymt. Enda ikke har fått deg noe? Da må du virkelig gå fra denne ubrukelige mannen din. Et forhold uten sex er døden. Skill deg og finn deg en mann som vil ha sex med deg. Lykke til!

🙈

Anonymkode: f2285...2c8

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hva du snakker om. Men du har det tydeligvis ikke så godt med deg selv.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå vet jeg ikke hva du snakker om. Men du har det tydeligvis ikke så godt med deg selv.

Det er jo du som hele tiden skriver om masturbering og runking. Jeg synes synd på deg, virkelig. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

?

• Anonym bruker
  • Medlem
  • 6 125 297 innlegg

Her er direkte sitat fra det du skrev. Om masturbering. Du har tidligere brukt ord som "minoritetsrunking" og "rettighetsrunking". Veldig sexfiksert og opptatt av masturbering, veldig gjenkjennelig i skrivemåten. Da må det jo noe skurre i familien, at mannen er frigid, for eksempel. Når man har så overdreven fokus på masturbering at man henviser til det titt og ofte i sammenheng som overhode ikke har noe med sex å gjøre. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):
  • Anonym bruker
  • Medlem
  • 6 125 297 innlegg

Her er direkte sitat fra det du skrev. Om masturbering. Du har tidligere brukt ord som "minoritetsrunking" og "rettighetsrunking". Veldig sexfiksert og opptatt av masturbering, veldig gjenkjennelig i skrivemåten. Da må det jo noe skurre i familien, at mannen er frigid, for eksempel. Når man har så overdreven fokus på masturbering at man henviser til det titt og ofte i sammenheng som overhode ikke har noe med sex å gjøre. 

At du ikke skjems.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):
  • Anonym bruker
  • Medlem
  • 6 125 297 innlegg

Nå vet jeg fremdeles ikke hvem eller hva du sikter til men du har tydeligvis et ugreit oppheng. Det kan du få ha i fred for meg, dette er jo så smått frastøtende.

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Over oppførselen din selvfølgelig.

Det er jo ikke jeg som skriver om masturbering og hat. Tråden har ingenting med verken sex eller hat å gjøre. 

8 hours ago, Anonym bruker said:

😴

Anonymkode: 26bdd...66c

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Det er jo ikke jeg som skriver om masturbering og hat. Tråden har ingenting med verken sex eller hat å gjøre. 

Det er faktisk BARE du som skriver om sex etter at m-ordet er brukt én gang og da metaforisk. Sier ikke det deg noe? Både språksvak og sexfiksert?

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er faktisk BARE du som skriver om sex etter at m-ordet er brukt én gang og da metaforisk. Sier ikke det deg noe? Både språksvak og sexfiksert?

Hvorfor nevnte du masturbering i en tråd som omhandler koronavirus? Språksvak faktisk 😁

Anonym bruker skrev (På 16.6.2021 den 8.13):

Hvorfor nevnte du masturbering i en tråd som omhandler koronavirus? Språksvak faktisk 😁

Igjen, mangler du et metaforisk nivå er det jo ikke rart du har vanskelig for å holde på partnere eller få venner. Ja, du er språksvak.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Igjen, mangler du et metaforisk nivå er det jo ikke rart du har vanskelig for å holde på partnere eller få venner. Ja, du er språksvak.

Jeg er gift og har venner. Hvorfor fantaserer du? Først sexmetafor, så syke fantasier. Jeg er da ikke språksvak bare fordi jeg ikke synes at personangrep er fint. Å skrive "så fint at dere nå kan masturbere hatet deres" i et helt vanlig innlegg er rett og slett et ekkelt personangrep. Du bruker metaforen for å latterliggjøre og komme med nedsettende kommentar. Da må du tåle motbør. Og det er ikke første gang du viser til slike sexmetaforer, det må jo tyde på at du har et problem med et eller annet her.

• Opprett ny...