Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Tilbud på 70% så jeg slo til på noe jeg vet jeg liker veldig godt. Jeg kjøpte altså en god del. Det står at tilbudet skal vare til august, men når jeg sjekket nå så har de redusert tilbudet til 50% 😛 Anonymkode: f7ea9...a62
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Nettbutikker gjør mye rart. Jeg oppdaget at en slik butikk hadde noe jeg hadde planlagt å kjøpe på 70 %, og ble jo lykkelig for det. Sjekket hvor lenge tilbudet ville vare, som var nesten en uke til. Kunne ikke bestille akkurat der og da, men jeg gikk inn igjen en time etterpå. Da var det bare 50 % tilbud. Det provoserte meg, for det stemte ikke med det som tidligere stod på siden. For å sjekke utviklingen lot jeg da være å bestille, ventet noen timer til - da var det 46 % av slag, dagen etter var det 35 %. Hvorfor de holder på slik, aner jeg ikke. Får en følelse av at man "må" handle umiddelbart. Men lov er det jo ikke så lenge de opplyser om at tilbudet varer så og så lenge. Jeg har svartelistet den nettbutikken for egen del, kommer ikke til å handle der. Men skal gå inn og ta bilder av slike tilbud som de har, ta bilder av siden, og så gå inn igjen senere. Så skal Forbrukerrådet få dokumentasjonen, tenkte jeg. Anonymkode: 7d9a6...44f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå