Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Kan enten få det i kontant eller i gavekort. Hva ville du valgt? Det er på mobil. Tenker å gjerne å erstatte med en rimeligere mobil enn jeg hadde. Anonymkode: 164ef...a98
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Kontanter selvfølgeøog, med mindre du kan få mye mer i gavekort og tremger noe fra den butikken. Anonymkode: f9c59...bf3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Ville tatt kontanter om summen er lik. Noen ganger får man mer når man tar gavekort, sønnen min fikk 10% mer når han valgte gavekort og skulle ha noe derfra uansett. Da er det greit å ta gavekort. Anonymkode: adf61...fd5
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Ville tatt kontanter om summen er lik. Noen ganger får man mer når man tar gavekort, sønnen min fikk 10% mer når han valgte gavekort og skulle ha noe derfra uansett. Da er det greit å ta gavekort. Anonymkode: adf61...fd5 Ser man får 9 % rabatt på Elkjøp, men siden jeg vurdere rimeligere utgave hadde jeg gjerne kunne droppet egenandelen. Anonymkode: 164ef...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå