frk Nilsen Skrevet 14. juni 2021 #26 Skrevet 14. juni 2021 (endret) Typisk kommentar for å vinne en pissekonkurranse, fikk du et høhø etter kommentaren om ordentlig pikk og eller? Hvis det er kun pikk du savner, får du heller kjøpe deg et leketøy. Endret 14. juni 2021 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #27 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Tror du ikke jeg har prøvd? Hi Anonymkode: 4888c...89b Hvis du har sagt til ham at du ønsker et åpent forhold, og han mener det er uaktuelt, da må du jo ta følgen av det - enten holde deg fra å være utro, eller gå fra ham. Det er jo heldig at han er en fantastisk far, for da vet du jo at han også vil være det når han har barna på samvær. Og da kan du ligge med så mange du vil. Anonymkode: 417de...0c6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #28 Skrevet 14. juni 2021 frk Nilsen skrev (26 minutter siden): Typisk kommentar for å vinne en pissekonkurranse, fikk du et høhø etter kommentaren om ordentlig pikk og eller? Hvis det er kun pikk du savner, får du heller kjøpe deg et leketøy. Nei, fikk ikke noe høhø, han mente det. Han virker rimelig selvsikker Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis du har sagt til ham at du ønsker et åpent forhold, og han mener det er uaktuelt, da må du jo ta følgen av det - enten holde deg fra å være utro, eller gå fra ham. Det er jo heldig at han er en fantastisk far, for da vet du jo at han også vil være det når han har barna på samvær. Og da kan du ligge med så mange du vil. Anonymkode: 417de...0c6 Ønsker ikke det. Kommer til å være utro... Bryr meg ikke, akkurat som min mann. Dette er min måte å løse det på. Hi Anonymkode: 4888c...89b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #29 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ønsker ikke det. Kommer til å være utro... Bryr meg ikke, akkurat som min mann. Dette er min måte å løse det på. Hi Anonymkode: 4888c...89b Konfliktsky og ansvarsløs og godt eksempel for ungene dine, det er visst heller ikke så farlig. For denne utroskapen vil garantert bli oppdaget, den er altfor gjennomskuelig. Du løser ingenting - bortsatt fra din egen seksuelle kløe, da - du skaper deg langt større problemer. Bare så synd det vil gå utover barna dine. Anonymkode: 417de...0c6
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #30 Skrevet 14. juni 2021 Han hadde røket ved første sortering med det utsagnet. Anonymkode: 3ce33...f18
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #31 Skrevet 14. juni 2021 Her i nabolaget var det en mann som hadde sex med nabodama, han var gift med barn, hun var singel. Var ikke vanskelig for naboene å skjønne det, og ryktet gikk. Jeg bør flere hus unna, og prater mest med de nærmeste naboene, men jeg og fikk vite det. Endte med at kona og barna fikk vite det og. Så skal du være utro, får du være smartere enn å knulle naboen. Anonymkode: c6bab...ed7
Mr. Freeze Skrevet 14. juni 2021 #32 Skrevet 14. juni 2021 Etter mine egne høyst personlige erfaringer, er det de som lover "ordentlig pikk" eller "stor kuk" som har minst å skryte av i senga.
Pobie Skrevet 15. juni 2021 #33 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Uten pikken ville det ikke blitt noen barn. Så det er jo faktisk verdt å være stolt over da. Anonymkode: 2c789...c0e Med den logikken må jo kvinner være stolt av å ha skjede da?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #34 Skrevet 15. juni 2021 Mr. Freeze skrev (3 timer siden): Etter mine egne høyst personlige erfaringer, er det de som lover "ordentlig pikk" eller "stor kuk" som har minst å skryte av i senga. Du er mann selv, så kanskje du vet slike ting... Vel, jeg har bestemt meg. Men takk for at dere svarer Hi Anonymkode: 4888c...89b
Mr. Freeze Skrevet 15. juni 2021 #35 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du er mann selv, så kanskje du vet slike ting... Vel, jeg har bestemt meg. Men takk for at dere svarer Hi Anonymkode: 4888c...89b Haha, nei, det er jeg ikke. Håper ikke du risikerer familielivet ved å ligge med ham, det er det neppe verdt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #36 Skrevet 15. juni 2021 Puh, denne kommentaren har mange tolkninger. Jeg hadde lenge en flørt med en fyr. Vi møttes ute, rota, flørtet og det var mye lidenskap. Vi var jo unge, og han spurte flere ganger om jeg ville smake ordentlig pikk, knulle en skikkelig mann. Vi var småfulle, det var mye flørt så det opplevdes ikke vulgært. Vel, la meg si det slik. Det var ikke store biten å smake på, ikke kjente jeg den ordentlige pikken heller. Det var fire ompalompa også var det slutt. Ble dritskuffa, hadde forventet meg fyrverkeri men fikk en ødelagt konfetti . Anonymkode: 7c77b...bd9
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #37 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): De som virkelig vet hva de holder på med, de har forresten aldri behov for å skryte på seg "ordentlig pikk" heller... Anonymkode: 417de...0c6 Nemlig. «ordentlig pikk» betyr kort og godt; mangler sosiale antenner, har blitt avvist av alle oppegående damer, forsøker seg på de som stiller svakest og er dårlig vant Anonymkode: 8b8b6...d66
Mr. Freeze Skrevet 15. juni 2021 #38 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Puh, denne kommentaren har mange tolkninger. Jeg hadde lenge en flørt med en fyr. Vi møttes ute, rota, flørtet og det var mye lidenskap. Vi var jo unge, og han spurte flere ganger om jeg ville smake ordentlig pikk, knulle en skikkelig mann. Vi var småfulle, det var mye flørt så det opplevdes ikke vulgært. Vel, la meg si det slik. Det var ikke store biten å smake på, ikke kjente jeg den ordentlige pikken heller. Det var fire ompalompa også var det slutt. Ble dritskuffa, hadde forventet meg fyrverkeri men fikk en ødelagt konfetti . Anonymkode: 7c77b...bd9 😂
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #39 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Puh, denne kommentaren har mange tolkninger. Jeg hadde lenge en flørt med en fyr. Vi møttes ute, rota, flørtet og det var mye lidenskap. Vi var jo unge, og han spurte flere ganger om jeg ville smake ordentlig pikk, knulle en skikkelig mann. Vi var småfulle, det var mye flørt så det opplevdes ikke vulgært. Vel, la meg si det slik. Det var ikke store biten å smake på, ikke kjente jeg den ordentlige pikken heller. Det var fire ompalompa også var det slutt. Ble dritskuffa, hadde forventet meg fyrverkeri men fikk en ødelagt konfetti . Anonymkode: 7c77b...bd9 Damer må seriøst slutte å sluke alt menn sier. Det må jo være et eldorado for menn, når de kan si slikt, og så biter damene på kroken. Anonymkode: 8b8b6...d66
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #40 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ønsker ikke det. Kommer til å være utro... Bryr meg ikke, akkurat som min mann. Dette er min måte å løse det på. Hi Anonymkode: 4888c...89b Din måte å løse ting på har jo funket dårlig til nå, da, når du har en mann som ikke vil pule. Er det noe som tilsier at du tror at denne gangen skal din måte å løse ting på - plutselig magisk som i et eventyr - fungere? Anonymkode: 8b8b6...d66
Bruker3 Skrevet 15. juni 2021 #41 Skrevet 15. juni 2021 Jeg tror han mente at han ER en ordentlig pikk. Kanskje til og med en hestkuk? Men krake søker make, så kjør på
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #42 Skrevet 15. juni 2021 Bruker3 skrev (27 minutter siden): Men krake søker make, så kjør på Anonymkode: 8b8b6...d66
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #43 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Min nabo har sagt at hvis jeg vil ha ordentlig pikk, kan jeg få det hos ham. Hva mener han egentlig med det? At den er stor eller bare at han er en god elsker? Det eneste sikre i et slikt budskap er at han har lyst på sex med deg. Resten må du finne svaret på selv. Anonym bruker skrev (15 timer siden): Hadde gjort de samme🙈 vi har sex da men jeg vil ha mer enn mannen🤭 han er fornøyd med 2 gg i uka menst jeg vil ha hver dag helst😝 men jeg vil ikke være utro da😒 lykke til med knullinga Anonymkode: cd2cd...e22 Hæ? Du ville gjort det samme, men vil ikke være utro?? Mannen din er heldig, du bør spørre om han vil være med på trekant. Det blir ikke utroskap selv om du får pule en annen. Kanskje han våkner litt, og du får i hvert fall litt mer da med en ekstra mann. Mange menn tenner på dette, kanskje noe å tenke på? m Anonymkode: 6aec5...392
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #44 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Mange menn tenner på dette, kanskje noe å tenke på? Haha, nei! Kun taperne tenner på det, og disse har ofte ikke verken dame eller sexliv. Det er en nok en grunn til at hun ikke vil være utro. Anonymkode: 8b8b6...d66
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #46 Skrevet 15. juni 2021 Jeg kan godt komme tilbake etter jeg har hatt sex med ham:) Hi Anonymkode: 4888c...89b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #47 Skrevet 15. juni 2021 On 6/14/2021 at 5:01 PM, Anonym bruker said: Skal gjøre en lang historie kort. Mannen min gidder ikke ligge med meg lenger, å jeg er bare 38 år. De få gangene han gidder, knuller han meg bare i to minutter til det går for han, så snur han seg. Men så har dere naboen min da, en kjekk ungkar i begynnelsen av 30-årene. Står ofte ofte å prater med han, har også tatt en kopp kaffe med han slik naboer gjør. Jeg har "kommet til skade" å fortelle han om det elendige sexlivet til mannen min og meg. Min nabo har sagt at hvis jeg vil ha ordentlig pikk, kan jeg få det hos ham. Hva mener han egentlig med det? At den er stor eller bare at han er en god elsker? Anonymkode: 4888c...89b kan bety mye det Anonymkode: e7e22...2a8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #48 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kan godt komme tilbake etter jeg har hatt sex med ham:) Hi Anonymkode: 4888c...89b Det trenger du ikke, for normale folk er ikke interessert i ditt sexliv. Men synes det er flott at du selv sier at dine barns far er en fantastisk god far, for da vil de få god omsorg av ham også etter dere har gått fra hverandre. Anonymkode: 417de...0c6
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #49 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kan godt komme tilbake etter jeg har hatt sex med ham:) Hi Anonymkode: 4888c...89b Det er slett ikke nødvendig! Ikke mange er interessert i om du får pult. Anonymkode: 3ce33...f18
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #50 Skrevet 15. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg kan godt komme tilbake etter jeg har hatt sex med ham:) Hi Anonymkode: 4888c...89b Vil gjerne høre hvordan det gikk! :-) Anonymkode: 6a98f...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå