Gå til innhold

Hva mener en mann når han sier, "ordentlig pikk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Det trenger du ikke, for normale folk er ikke interessert i ditt sexliv.

Men synes det er flott at du selv sier at dine barns far er en fantastisk god far, for da vil de få god omsorg av ham også etter dere har gått fra hverandre.

Anonymkode: 417de...0c6

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Det er slett ikke nødvendig! Ikke mange er interessert i om du får pult. 

Anonymkode: 3ce33...f18

Er det gikk at vi skal gå fra hverandre altså? Har jeg sagt noe om at vi skal det, mener å huske at jeg ikke har nevnet noe om det... 

Er jo bare å la være å gå inn i tråden... 

Anonymkode: 4888c...89b

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Vil gjerne høre hvordan det gikk! 🙂

Anonymkode: 6a98f...5eb

Ok:) 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Vil gjerne høre hvordan det gikk! 🙂

Anonymkode: 6a98f...5eb

Jeg og 😊

Anonymkode: 6aec5...392

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg og 😊

Vel, ikke jeg, for jeg er normal.

Anonymkode: 67c5b...34b

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Er det gikk at vi skal gå fra hverandre altså? Har jeg sagt noe om at vi skal det, mener å huske at jeg ikke har nevnet noe om det... 

Fikk ikke med meg at mannen din hadde sagt seg enig i at dere skal ha et åpent forhold heretter og at det er ok for ham at du tar naboen som elsker?

Skrevet

Utroskap er aldri greit. Selv om mannen din er helt elendig og uinteressert så er det ikke greit å være utro. Synes synd på deg som har så lav moral 😕

Anonymkode: 58a83...022

Skrevet

Hvordan gjikk det? 🙂 samboeren min har ikke slikket meg heller på over 1 år😒 vi har kjedelig sex og jeg vurderer og skaffe meg en kvinnelig elsker🤭😜 

Anonymkode: cd2cd...e22

Skrevet

Han reiser på jobb til fredag, da, skal jeg treffe naboen. Spise, drikke litt vin og ha mye sex. Ser fram til å få ordentlig pikk. Skal si hvordan det går til de som er interessert. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han reiser på jobb til fredag, da, skal jeg treffe naboen. Spise, drikke litt vin og ha mye sex. Ser fram til å få ordentlig pikk. Skal si hvordan det går til de som er interessert. 

Hi

Gleder meg til og høre🙂 hvor lenge siden er de du har hatt sex med andre en mannen din? Hilsen meg oppenfor

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gleder meg til og høre🙂 hvor lenge siden er de du har hatt sex med andre en mannen din? Hilsen meg oppenfor

Haha..oppenfor🤣 mente overfor

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Du skal få høre. Har aldri hatt sex med noen andre enn mannen min. Første sidesprang vil skje til fredag... Merker jeg er veldig spent og kåt. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Du skal få høre. Har aldri hatt sex med noen andre enn mannen min. Første sidesprang vil skje til fredag... Merker jeg er veldig spent og kåt. 

Hi

Spennende da😀 ja man lever  bare engang.. og leve uten sex det er ikke noe for meg ivertfall🤭 jeg har ligget med ca 15 ich tror jeg🤗 men har lyst og utforske mer men akkurat nå har vi en baby og det er korona så😝

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hi

Altså. Bare det å gå så høyt ut og erklære at han har ‘ordentlig pikk’ hadde vært fullstendig avtennende 🤮får håpe den står til forventningene da🤪og at det er verd å ofre ekteskapet for. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.6.2021 den 17.01):

Skal gjøre en lang historie kort. Mannen min gidder ikke ligge med meg lenger, å jeg er bare 38 år. De få gangene han gidder, knuller han meg bare i to minutter til det går for han, så snur han seg. 

Men så har dere naboen min da, en kjekk ungkar i begynnelsen av 30-årene. Står ofte ofte å prater med han, har også tatt en kopp kaffe med han slik naboer gjør. Jeg har "kommet til skade" å fortelle han om det elendige sexlivet til mannen min og meg. Min nabo har sagt at hvis jeg vil ha ordentlig pikk, kan jeg få det hos ham. Hva mener han egentlig med det? At den er stor eller bare at han er en god elsker? 

Sørlig...

Anonymkode: 2b0ec...45b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.6.2021 den 17.01):

Min nabo har sagt at hvis jeg vil ha ordentlig pikk, kan jeg få det hos ham.

Det er sextrakassering, du må anmelde han å sende han i fengsel! 

Ingen tvil om at det der er langt innenfor straffelovens § 298: "at den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd på offentlig sted, eller i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det".....

Anonymkode: 674c7...ffe

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er sextrakassering, du må anmelde han å sende han i fengsel! 

Ingen tvil om at det der er langt innenfor straffelovens § 298: "at den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd på offentlig sted, eller i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det".....

Anonymkode: 674c7...ffe

🙈🙈 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Altså. Bare det å gå så høyt ut og erklære at han har ‘ordentlig pikk’ hadde vært fullstendig avtennende 🤮får håpe den står til forventningene da🤪og at det er verd å ofre ekteskapet for. 

En mann som lover «ordentlig pikk» er nok en mann som synes han er kjempeflink når han pumper den ordentlige pikken sin ut og inn hardt og fort til han kommer. En virkelig stjerne av en elsker 😂🙈

Anonymkode: 430dd...ffd

Skrevet

Jeg har ikke lest tråden, så jeg svarer på spørsmålet i overskriften. En mann som bruker uttrykket "ordentlig pikk" mener alltid sin egen. Jeg vil dertil tro at han er hellig overbevist om egen fortreffelighet og kapasitet i halmen, uten at det samsvarer nevneverdig med eventuelle partnerens oppfatning.  Usj. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Utroskap er aldri greit. Selv om mannen din er helt elendig og uinteressert så er det ikke greit å være utro. Synes synd på deg som har så lav moral 😕

Anonymkode: 58a83...022

Jeg skjemmes litt over at jeg er en av de som synes det er spennende å høre hvordan det gikk. For jeg er enig med deg over, det hadde vært så mye bedre om de kunne finne på noe sammen, om ikke annet en trekant slik at hun fikk prøve en annen av og til. Da gjorde de det i det minste sammen. Mannen høres jo ut som en fin mann ellers. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg skjemmes litt over at jeg er en av de som synes det er spennende å høre hvordan det gikk. For jeg er enig med deg over, det hadde vært så mye bedre om de kunne finne på noe sammen, om ikke annet en trekant slik at hun fikk prøve en annen av og til. Da gjorde de det i det minste sammen. Mannen høres jo ut som en fin mann ellers. 

Du oppmuntrer henne til utroskap, du sier at du mener at det hun gjør er ok. Drit i mannen og familien, bare hun får seg litt "ordentlig pikk".

Husk at familien hennes er en ordentlig familie. Husk at hennes mann er en ordentlig mann. Husk at hennes barn er ordentlige barn.

Men hva betyr vel det bare hun får seg litt "ordentlig pikk" og får applaus fra deg for å drite i sin egen ordentlige familie og barn?

Skrevet

Dette er noe jeg tenger. Det blir med den ene gangen foreløpig, så får jeg se hva som skjer etter dette. Det kan være det blir flere ganger. Dette er bare noe jeg føler jeg må ha. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Dette er noe jeg tenger. Det blir med den ene gangen foreløpig, så får jeg se hva som skjer etter dette. Det kan være det blir flere ganger. Dette er bare noe jeg føler jeg må ha. 

Hi

Åja, da så. Hvis DU føler det sånn så. Da betyr jo verken mann eller barn noe. DU må få en ordentlig pikk. Fordi du fortjener det, da, sikkert? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Da betyr jo verken mann eller barn noe.

Hvorfor er det gitt at de skal få vite det? 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.6.2021 den 18.12):

Uten pikken ville det ikke blitt noen barn. Så det er jo faktisk verdt å være stolt over da.

Anonymkode: 2c789...c0e

Men ein pikk åleine lagar ingen barn, eg er ikkje superstolt over at eg har vagina og livmor, det er jo ein del av det å vere eit kvinnemenneske, hadde ikkje skamma meg om eg var fødd uten heller. 

Skrevet

Jeg er gammel nok til å vite at hvis en mann bruker det (og lignende) uttrykk, er det sannsynligvis billig «reklame» for et elendig produkt. Og et sikkert tegn på oppblåst ego og lite selvinnsikt. 

Anonymkode: 297b1...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...