Gå til innhold

Hva mener en mann når han sier, "ordentlig pikk"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gjøre en lang historie kort. Mannen min gidder ikke ligge med meg lenger, å jeg er bare 38 år. De få gangene han gidder, knuller han meg bare i to minutter til det går for han, så snur han seg. 

Men så har dere naboen min da, en kjekk ungkar i begynnelsen av 30-årene. Står ofte ofte å prater med han, har også tatt en kopp kaffe med han slik naboer gjør. Jeg har "kommet til skade" å fortelle han om det elendige sexlivet til mannen min og meg. Min nabo har sagt at hvis jeg vil ha ordentlig pikk, kan jeg få det hos ham. Hva mener han egentlig med det? At den er stor eller bare at han er en god elsker? 

Anonymkode: 4888c...89b

Skrevet

At hvis du vil ha bra sex så går du til han. Jeg hadde slått til på det tilbudet :D

Anonymkode: 4b999...a35

Skrevet

Tror bare han mener at du kan få sex hos han 😅 om kroppsdeler er store, og om han er god i senga får du vel neppe vite hvis du ikke slår til. 

Anonymkode: 6d694...558

Skrevet

Det betyr at han har en pikk. De fleste menn er uforholdsmessig stolt av å ha det, faktisk. 

Anonymkode: 3ce33...f18

Skrevet

Haha.. hallo...

Anonymkode: 1df44...a06

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det betyr at han har en pikk. De fleste menn er uforholdsmessig stolt av å ha det, faktisk. 

Uten pikken ville det ikke blitt noen barn. Så det er jo faktisk verdt å være stolt over da.

Anonymkode: 2c789...c0e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

At hvis du vil ha bra sex så går du til han. Jeg hadde slått til på det tilbudet :D

Jeg kommer til å gjøre det, men nå var det ikke det jeg lurte på:) 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Uten pikken ville det ikke blitt noen barn. Så det er jo faktisk verdt å være stolt over da.

Tja, de fleste menn har jo en da, og det helt uten å gjøre noe for å få den. Så det blir like rart som å være stolt over å ha ører, liksom. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ville heller ikke blitt barn hvis vi var uten eggledere osv, men vi går da vel ikke rundt og er stolte av det, eller..? Vifter med egglederne våres liksom..

Anonymkode: e6632...66f

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg kommer til å gjøre det, men nå var det ikke det jeg lurte på:) 

Hi

Jo du lurte hva det han sa betydde å det svarte jeg på.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jo du lurte hva det han sa betydde å det svarte jeg på.

Ja, du gjorde jo det, takk. Ja, jeg tror jeg vil få bra sex med ham. Kommer til å gå over til han når mannen reiser ut på sjøen igjen. Orker ikke ha et sexløst, eller et dårlig sexliv når det er en rett over gata som har lyst på meg. 

Hi

Skrevet

Det er vel bare kort for, "en ordentlig omgang med pikk", på samme måte som, "ikke sant", er kort for, "ikke sant at du er enig med meg i det".

Anonymkode: 67c5b...34b

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ja, du gjorde jo det, takk. Ja, jeg tror jeg vil få bra sex med ham. Kommer til å gå over til han når mannen reiser ut på sjøen igjen. Orker ikke ha et sexløst, eller et dårlig sexliv når det er en rett over gata som har lyst på meg. 

Hi

Skjønner deg godt jeg. Ulovlig sex er den beste,for sexen blir mye mer intens av det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hi

Hadde gjort de samme🙈 vi har sex da men jeg vil ha mer enn mannen🤭 han er fornøyd med 2 gg i uka menst jeg vil ha hver dag helst😝 men jeg vil ikke være utro da😒 lykke til med knullinga

Anonymkode: cd2cd...e22

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hadde gjort de samme🙈 vi har sex da men jeg vil ha mer enn mannen🤭 han er fornøyd med 2 gg i uka menst jeg vil ha hver dag helst😝 men jeg vil ikke være utro da😒 lykke til med knullinga

Anonymkode: cd2cd...e22

Takk. To ganger i uka hadde vært perfekt for meg. Gleder meg. Han sender meg meldinger på hva han vil gjøre med meg... Blir helt rar inni meg. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Takk. To ganger i uka hadde vært perfekt for meg. Gleder meg. Han sender meg meldinger på hva han vil gjøre med meg... Blir helt rar inni meg. 

Hi

Da får du håpe han innfrir. Blir skikkelig nedtur om det kun er egoet som er alt for stort. Kjedelig å være utro for et dårlig ligg. 

Anonymkode: e8a4f...437

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Da får du håpe han innfrir. Blir skikkelig nedtur om det kun er egoet som er alt for stort. Kjedelig å være utro for et dårlig ligg. 

Nei nei, det er ikke et dårlig ligg samme hva, for det er så mye mer intenst når en er utro har vi fått vite.

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei nei, det er ikke et dårlig ligg samme hva, for det er så mye mer intenst når en er utro har vi fått vite.

Ja det er helt sant at sexen er mye mer intens når det er ulovlig sex :D Men her var ikke jeg utro for jeg var singel,mens han var gift.

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Har en følelse at han innfrir. Det skal heller ikke mye til etter flere år med elendig sex fra mannen. Han gidder ikke slikke meg engang... Han tar aldri på meg heller... Etter å ha født to barn, er jeg faktisk fornøyd med kroppen min, men når jeg har vist meg i sexy undertøy for mannen, et det lite reaksjon, sier bare at jeg er fin. Det orker ikke mer.. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Har en følelse at han innfrir. Det skal heller ikke mye til etter flere år med elendig sex fra mannen. Han gidder ikke slikke meg engang... Han tar aldri på meg heller... Etter å ha født to barn, er jeg faktisk fornøyd med kroppen min, men når jeg har vist meg i sexy undertøy for mannen, et det lite reaksjon, sier bare at jeg er fin. Det orker ikke mer.. 

Hi

Hvorfor er du med mannen din da, når han gir deg så lite? Gjør det slutt, og ligg med den du vil!

Anonymkode: 5712d...6c1

Skrevet

Det å ta ansvar for eget liv og eget forhold, det er tydeligvis et fremmedord for enkelte.

Håper sexen med naboen er verdt det når det smeller, HI - for det er det stor sjanse for at det gjør når du holder elskeren så nært hjemmet. Men hva gjør det vel med ødelagt samvær om barna bare du får deg litt "ordentlig pikk"?

De som virkelig vet hva de holder på med, de har forresten aldri behov for å skryte på seg "ordentlig pikk" heller...

Anonymkode: 417de...0c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor er du med mannen din da, når han gir deg så lite? Gjør det slutt, og ligg med den du vil!

Anonymkode: 5712d...6c1

Nei, jeg er en av mange som er sammen med mannen fordi han er en fantastisk far, og fordi han faktisk er veldig behagelig å leve sammen med. Han er også flink til å hjelpe med husvask og ting her i hjemmet. Vi krangler heller aldri. Det er bare i sexlivet det skranter fullstendig. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nei, jeg er en av mange som er sammen med mannen fordi han er en fantastisk far, og fordi han faktisk er veldig behagelig å leve sammen med. Han er også flink til å hjelpe med husvask og ting her i hjemmet. Vi krangler heller aldri. Det er bare i sexlivet det skranter fullstendig. 

Hi

Da er det jo bare å snakke med ham og si dette, og så si at du ønsker et åpent forhold når han er borte...

Da er du i det minste ærlig.

En fantastisk far kan han være uten deg også.

Skrevet

Da er det jo bare å snakke med ham og si dette, og så si at du ønsker et åpent forhold når han er borte...

Tror du ikke jeg har prøvd? 

Hi

Skrevet

Tror du ikke jeg har prøvd? 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...