Gå til innhold

Lan Marie Bergs kompetanse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dett er ikke en hetsetråd, eller en tråd om å hate kvinner.

Men er ikke tiden kommet for å stille spørsmålstegn ved Lan Maries kompetanse? Hun kan da umulig være dyktig nok til å inneha de rollene hun har i norsk forvaltning? Det ender med lovbrudd og budsjettsprekk hver gang. Hvor mange ganger skal du gå på ræva og slippe unna med det? 

Anonymkode: c087a...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dett er ikke en hetsetråd, eller en tråd om å hate kvinner.

Men er ikke tiden kommet for å stille spørsmålstegn ved Lan Maries kompetanse? Hun kan da umulig være dyktig nok til å inneha de rollene hun har i norsk forvaltning? Det ender med lovbrudd og budsjettsprekk hver gang. Hvor mange ganger skal du gå på ræva og slippe unna med det? 

Like mange ganger som andre politikere, uavhengig av kjønn og partitilhørighet. Dessverre.

Anonymkode: 7331e...334

Skrevet

Hun har for lengst passert sitt inkompetansenivå. Bak henne ligger skandale på skandale og enorme regninger. Men er man teflonbelagt uten skamvett så blir det sånn.

Anonymkode: eefce...d60

Skrevet

Er dette tråden for å rakke ned på sterke og selvstendige kvinner som oppnår noe her i verden?

Anonymkode: 758dd...565

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er dette tråden for å rakke ned på sterke og selvstendige kvinner som oppnår noe her i verden?

Anonymkode: 758dd...565

Ikke bli patetisk nå.

Skrevet

Det gjelder vel de fleste i MDG og ikke henne spesifikt?

Anonymkode: a94ab...ea9

Skrevet

Mengden inkompetente politikere her i landet er da relativt stor. Lan Marie Berg er verken mer eller mindre kompetent enn de andre.

Skrevet
gale damen skrev (30 minutter siden):

Mengden inkompetente politikere her i landet er da relativt stor. Lan Marie Berg er verken mer eller mindre kompetent enn de andre.

Problemet er jo at man ikke kan si det om henne, fordi da er det hets og personangrep og angrep på sterke kvinner som lykkes.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Problemet er jo at man ikke kan si det om henne, fordi da er det hets og personangrep og angrep på sterke kvinner som lykkes.. 

Med minoritetsbakgrunn i tillegg. 

Anonymkode: 7331e...334

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor skulle man si det om henne da, uten å dra med seg mange flere? Dette gjelder ikke minst for mange mannlige politikere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hun har ikke lykkes, men hetser man henne er det også rasisme må vite. Hun er jo ikke norsk. 

Anonymkode: 0f960...e11

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selvsagt kan man si at hun er like inkompetent som resten av våre politikere. 
En del av det andre som er sagt hører ingen steder hjemme, og Lan Marie Berg har skaffet seg min evige (nesten), grenseløse beundring for måten hun har taklet en skittstorm uten like på. Jeg er enig med henne om sånn ca absolutt ingenting, men det motet hun har utvist under trusler, rasistisk hets, misogyn hets, surving fra hvite menn som pusher 50, kvinner som ønsker at de var hvite menn som pusher 50, incels, rasister, kvinnehatere, og sånn ca alle som har funnet en eller annen grunn til å føle seg bedre enn henne fordi hun er en ung kvinne, av ikke-norsk opprinnelse, som brenner for noe som hun klarer å artikulere er intet mindre enn episk! Go Lan Marie Berg - kjør på! Hvis jeg ikke kan slå deg på sak, så kan du vinne, for du har fortjent det!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun har ikke lykkes, men hetser man henne er det også rasisme må vite. Hun er jo ikke norsk. 

Se på det du sier, menneske! Hvorfor skal du hetse noen i det hele tatt? 

Skrevet

Hun er akkurat like kompetent eller inkompetent som alle andre politikere. Det er liksom konseptet med demokratiet. Politikerne er vanlige mennesker av alle samfunnslag, valgt av innbyggere fra alle sammsunsslag. Noen høyt utdannet, andre uten formell kompetanse.

Skrevet

Hun har en genuin vilje til å arbeide for det hun mener er riktig. Det beundrer jeg henne for. Det som er synd er at hun, som mange andre unge politikkere, har fått alt for betrodde verv med liten erfaring. 

Anonymkode: 307d8...8b9

Skrevet

Hun mangler evnene som en er avhengig av i et slikt viktig verv. Jeg mener når en gang på gang gjør så dårlige vurderinger, så er sjansen stor for at dette vil fortsette..

Anonymkode: 207f0...56f

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jovisst er hun norsk. 

Skrevet (endret)

Hun blir jo en skyteskive uansett hva hun foretar seg. Avisene sørger alltid for å fremstille det som om det er hun personlig som står bak alle utspill fra mdg, og de spisser det også slik at forslagene høres mest mulig ekstreme ut.  

Når det gjelder budsjettsprekken er det etter det jeg forstår informasjonsplikten som er brutt. Det at prosjektet ble mye dyrere skyldes ikke i første rekke (etter det vi vet) dårlig økonomistyring, men prisøkning på varer og tjenester bl.a pga coronakrisen. 

Drikkevannstilgangen i Oslo ble forsømt altfor lenge under det borgerlige byrådet, og det er bra at det endelig gjøres noe med dette. 

Og nei, jeg stemmer ikke MDG, men jeg er drittlei av folk som bare skriker opp uten å sette seg inn i sakene. 

Endret av the amazing spidermamma
Skrevet

Det er altså så forstemmende at folk ikke overhodet evner å skille snørr og bart, sak og person. 

I mine øyne er MDGs politikk i det alt vesentlige fullstendig håpløs, og det er selvfølgelig menneskene i partiet som har snekret denne politikken. MEN det gir meg da virkelig ikke grunn til å mobbe og hetse enkeltpersoner! Partiet som gruppe er det greit å angripe, på linje med både Frp, SP og Rødt og de ikke nevnte, men personangrep er aldri annet enn trist. 

Anonymkode: e9b1a...455

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det er altså så forstemmende at folk ikke overhodet evner å skille snørr og bart, sak og person. 

I mine øyne er MDGs politikk i det alt vesentlige fullstendig håpløs, og det er selvfølgelig menneskene i partiet som har snekret denne politikken. MEN det gir meg da virkelig ikke grunn til å mobbe og hetse enkeltpersoner! Partiet som gruppe er det greit å angripe, på linje med både Frp, SP og Rødt og de ikke nevnte, men personangrep er aldri annet enn trist. 

Anonymkode: e9b1a...455

Gjelder dette ellers også? Det er aldri sjefen som har ansvaret, det er hele bedriften som må bære ansvaret for manglende kontroll, informasjon, og forsvarlig drift? Eller er det slik at du faktisk har et personlig ansvar for den jobben du gjør OGSÅ om du tikker alle boksene for kjønn, alder og etnisitet?

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hun mangler evnene som en er avhengig av i et slikt viktig verv. Jeg mener når en gang på gang gjør så dårlige vurderinger, så er sjansen stor for at dette vil fortsette..

Anonymkode: 207f0...56f

konkret: hvilke dårlige vurderinger tenker du hun har gjort?

Anonymkode: bbd08...8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...