Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hei! Noen som har tips til hvordan vi kan gjøre det ved avskjed av 2 lærere til fredag? Jeg skal på skolen med gaver til de, og tenkte å si noen ord. Hadde også vært gøy å involvere barna i noe av dette. Litt dårlig tid🙈Noen som har noen tips om hva jeg kan si og hvordan vi kan få til dette på en litt spesiell måte? De skal opp i 4 og skal bytte lærere. Anonymkode: 64c31...da2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Skriv bare fine ord på kortet til gaven det gjorde vi. Anonymkode: b8c33...272
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Hvis de har gjort en god jobb så snakk om det. Hvis dere ikke er fornøyd så bare takk for i år og ønsk lykke til videre. Anonymkode: 285b7...6cd
frk Nilsen Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Har kjøpt inn felles gave fra foreldrene. Jeg skriver fine ord på kortet, gavene og kortene blir tatt med på skolen av ungene, selv om det er lav smitte akkurat nå så er det ikke ønskelig med foreldre inn på skolen. Avslutningen til 7.trinn blir i skoletiden i år, mot på kvelden tidligere år, den blir filmet og vi får lenke til filmen når de er ferdige.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 frk Nilsen skrev (43 minutter siden): Har kjøpt inn felles gave fra foreldrene. Jeg skriver fine ord på kortet, gavene og kortene blir tatt med på skolen av ungene, selv om det er lav smitte akkurat nå så er det ikke ønskelig med foreldre inn på skolen. Avslutningen til 7.trinn blir i skoletiden i år, mot på kvelden tidligere år, den blir filmet og vi får lenke til filmen når de er ferdige. Høres fornuftig ut Anonymkode: b8c33...272
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Ser dette blir misforstått litt. Vi har i årevis kjøpt gaver til lærerne til x antall barn, skrevet koselige kort osv. Dette er spm om noe litt spesielt. Dette er to meget avholdt og dyktige lærere. Vi får komme inn i klasserommet og skal ha med is til barna. Vi har lagt sammen til en over gjennomsnittet flott gave. Vi ønsker innspill til hvordan vi kan «hedre» de litt på kort varsel og gjerne med barna involvert. Det hele skal filmes. Anonymkode: 64c31...da2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ser dette blir misforstått litt. Vi har i årevis kjøpt gaver til lærerne til x antall barn, skrevet koselige kort osv. Dette er spm om noe litt spesielt. Dette er to meget avholdt og dyktige lærere. Vi får komme inn i klasserommet og skal ha med is til barna. Vi har lagt sammen til en over gjennomsnittet flott gave. Vi ønsker innspill til hvordan vi kan «hedre» de litt på kort varsel og gjerne med barna involvert. Det hele skal filmes. Anonymkode: 64c31...da2 Husk at det er begrensninger på hva læreren har lov til å ta imot. Blomster, konfekt eller liknende er ok men gaver av større verdi må de si fra seg. Hvis de har lov av kommunen må de skatte av relativt små verdier. Jeg tror grensen er på i størrelsesorden 500 til 1000 kr. Anonymkode: 285b7...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå