Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Er den fortsatt høy, husker ikke hvor den har ligget på 8 vinter.... Anonymkode: 57e20...217
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er den fortsatt høy, husker ikke hvor den har ligget på 8 vinter.... Anonymkode: 57e20...217 Jeg har for lengst sluttet å overraske og irritere meg over strømprisen. Uansett hva som skjer, blir den skrudd opp. Er det mye vann i magasinene, selger vi unna overskudd og senker prisen innenlands, men da skrus gjerne nettleia opp slik at den utgjør mesteparten av strømregningen. Er det lite vann i magasinene, må vi kjøpe strøm fra utlandet for det tredobbelte av det vi har solgt strømmen til utlandet for tidligere. Nettleia skrus ned, og strømregningen blir høy på grunn av prisen på forbruk. Så myndighetene finner alltid måter å skru opp strømprisen, uansett hvor gunstige forhold det er. Anonymkode: f95bf...d63
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har for lengst sluttet å overraske og irritere meg over strømprisen. Uansett hva som skjer, blir den skrudd opp. Er det mye vann i magasinene, selger vi unna overskudd og senker prisen innenlands, men da skrus gjerne nettleia opp slik at den utgjør mesteparten av strømregningen. Er det lite vann i magasinene, må vi kjøpe strøm fra utlandet for det tredobbelte av det vi har solgt strømmen til utlandet for tidligere. Nettleia skrus ned, og strømregningen blir høy på grunn av prisen på forbruk. Så myndighetene finner alltid måter å skru opp strømprisen, uansett hvor gunstige forhold det er. Anonymkode: f95bf...d63 Du har dessverre helt rett 😪 Sommeren pleier likevel å være litt billigere, men regninga mi er fortsatt skyhøy. Hi Anonymkode: 57e20...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå