Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Får en håpløs følelse av hele greia. Kommer neppe gjennom nåløyet og føler meg bare som en klovn som desperat søker etter jobber liksom. Jeg er jo på AAP, men aner da ikke hvilke jobb jeg liksom skal ut i. Gjør jo ingenting nå og har ikke time hos nav før august. Jeg går til lege og behandling, telles kanskje som en del av aap? Jeg søker butikkjobber og kafejobber. Av erfaring vet jeg at du lettere kommer til intervju eller får jobben om du virkelig virkelig vil ha jobben. Grunnen til at jeg ikke har fått jobbene forrige gangene har vært fordi jeg har vært for ærlig på hva fremtidsplanene var eller at jeg ikke følte jeg gikk over ens med intervjuer. Er barnehage og pleiehjem det letteste å få? Det er så typisk! Er det fordi de fleste ikke vil jobbe med dette? Det er så irriterende at ikke flere kan ville dette altså! Anonymkode: a82c8...2ce
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Finnes det noe som ikke irriterer deg? Anonymkode: ceca5...d7f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Barnehage og pleiehjem er ikke lettest å få, der er personlig egnethet viktigere enn i butikk og cafe. Anonymkode: bac8f...4f1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Barnehage og pleiehjem er ikke lettest å få, der er personlig egnethet viktigere enn i butikk og cafe. Anonymkode: bac8f...4f1 hvordan blir jeg slik som egner meg til å jobbe der da? ser ikke noen grunn til at jeg ikke skal jobbe der annet enn egen egoisme. Det ser grusomt kjedelig ut, jeg kommer til å måtte anstrenge meg for å se andre og være der for dem, kroppslutkter, ta på folk. Men det er et av de viktigste jobbene vi har! Og jeg tror sjansen hos menn også kan øke da, for de liker jo omsorgsjenter?! men nei, jeg klarer ikke. Jeg fikk trykk i hodet den tiden jeg var utplassert på et slik sted. Da jeg var i barnehage kjedet jeg vettet av meg, men tidenes mestringsfølelse da når jeg kom hjem igjen for å strevet meg gjennom en dag igjen 😛 Mange av stedene jeg søker har ikke fristen gått ut enda, men har liksom så dårlig samvittihget for å gå slik her. Ellers så kræsjer så mange jobber med verdiene mine. Jeg er så minimalistisk, men kunne tenkt meg å selge kjøkken. Men det er da ikke minimalistisk, jeg støtter en bruk og kast mentalitet da. Jeg elsker kjøkken, jeg elsker generelt detaljer på ting. Det er som om det er noe jeg ikke forstår når det kommer til livet... jeg forstår ikke helt hvor pengene kommer fra. De kommer jo fra en bank, de kommer inn på konto, men det er jo liksom bare det... det finnes nok mange måter å få til ting på, men jeg og alle er vel begrenset av egne tanker. Bra ikke alt kommer lett da for da hadde vi ikke satt pris på det, men jeg synes ikke det er gøy å være avhengig av staten liksom. Anonymkode: a82c8...2ce
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Får en håpløs følelse av hele greia. Kommer neppe gjennom nåløyet og føler meg bare som en klovn som desperat søker etter jobber liksom. Jeg er jo på AAP, men aner da ikke hvilke jobb jeg liksom skal ut i. Gjør jo ingenting nå og har ikke time hos nav før august. Jeg går til lege og behandling, telles kanskje som en del av aap? Jeg søker butikkjobber og kafejobber. Av erfaring vet jeg at du lettere kommer til intervju eller får jobben om du virkelig virkelig vil ha jobben. Grunnen til at jeg ikke har fått jobbene forrige gangene har vært fordi jeg har vært for ærlig på hva fremtidsplanene var eller at jeg ikke følte jeg gikk over ens med intervjuer. Er barnehage og pleiehjem det letteste å få? Det er så typisk! Er det fordi de fleste ikke vil jobbe med dette? Det er så irriterende at ikke flere kan ville dette altså! Anonymkode: a82c8...2ce Så, du sørger med andre ord for å fortelle at du ikke ønsker deg jobben, for den passer ikke inn i det bildet du har av deg selv og dine egne planer. Du passer på å fortelle at du egentlig ikke vil ha jobben, med andre ord. For sånn ca 779. gang - ta opp all den maniske skrivingen din med terapeut og lege, ta utskrift av alle trådene du har startet de siste 2-3 ukene, både her og på kg - og tør å vise lege og terapeut hvordan du faktisk har det med deg selv. Anonymkode: ebc49...38f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): hvordan blir jeg slik som egner meg til å jobbe der da? ser ikke noen grunn til at jeg ikke skal jobbe der annet enn egen egoisme. Det ser grusomt kjedelig ut, jeg kommer til å måtte anstrenge meg for å se andre og være der for dem, kroppslutkter, ta på folk. Men det er et av de viktigste jobbene vi har! Og jeg tror sjansen hos menn også kan øke da, for de liker jo omsorgsjenter?! men nei, jeg klarer ikke. Jeg fikk trykk i hodet den tiden jeg var utplassert på et slik sted. Da jeg var i barnehage kjedet jeg vettet av meg, men tidenes mestringsfølelse da når jeg kom hjem igjen for å strevet meg gjennom en dag igjen 😛 Mange av stedene jeg søker har ikke fristen gått ut enda, men har liksom så dårlig samvittihget for å gå slik her. Ellers så kræsjer så mange jobber med verdiene mine. Jeg er så minimalistisk, men kunne tenkt meg å selge kjøkken. Men det er da ikke minimalistisk, jeg støtter en bruk og kast mentalitet da. Jeg elsker kjøkken, jeg elsker generelt detaljer på ting. Det er som om det er noe jeg ikke forstår når det kommer til livet... jeg forstår ikke helt hvor pengene kommer fra. De kommer jo fra en bank, de kommer inn på konto, men det er jo liksom bare det... det finnes nok mange måter å få til ting på, men jeg og alle er vel begrenset av egne tanker. Bra ikke alt kommer lett da for da hadde vi ikke satt pris på det, men jeg synes ikke det er gøy å være avhengig av staten liksom. Anonymkode: a82c8...2ce For andre sin skyld, hold deg langt unna jobb barnehage og sykehjem, du er ikke egnet til det overhodet. Anonymkode: ceca5...d7f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): For andre sin skyld, hold deg langt unna jobb barnehage og sykehjem, du er ikke egnet til det overhodet. Anonymkode: ceca5...d7f Men det avslører jo at jeg er overfladisk og ubrukelig om jeg ikke har disse jobbene?! Anonymkode: a82c8...2ce
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men det avslører jo at jeg er overfladisk og ubrukelig om jeg ikke har disse jobbene?! Anonymkode: a82c8...2ce Jøss for et merkelig syn du har på verden og menneskene i den.... Hvorfor i alle dager er man overfladisk og ubrukelig om man ikke passer i omsorgsyrker, da er det mange her i verden som er overfladisk og ubrukelig altså. Anonymkode: bac8f...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå