Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Når jeg går inn på Facebook så ser det ut som om jeg har 1 melding på messenger, men jeg har ikke det. Irriterende. Hvordan finne jeg ut av dette? Anonymkode: d2c4f...909
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Vel, hva tenker du på? For øvrig, last ned facebook lite i stedet. Bruker mindre ressurser og er mer oversiktlig. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.facebook.lite I tillegg kanskje det er lettere å se hva som skjer med messenger lite. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.facebook.mlite Anonymkode: f3c07...0bc
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Klikk øverst i venstre hjørne på bildet ditt i messenger, så på meldingsforespørsel. Der kan det ligge noe. Ellers hender det at den henger seg opp slik for meg også. Om varselet kom mens du var på FB og du lukker FB og åpner messenger så henger varselet igjen hos meg. Anonymkode: 1c836...351
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Det er nok en meldingsforespørsel. Anonymkode: 15ec5...01d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Klikk øverst i venstre hjørne på bildet ditt i messenger, så på meldingsforespørsel. Der kan det ligge noe. Ellers hender det at den henger seg opp slik for meg også. Om varselet kom mens du var på FB og du lukker FB og åpner messenger så henger varselet igjen hos meg. Anonymkode: 1c836...351 Takk. 😉 Hadde mange meldinger fra ukjente mannfolk der 🤣 Anonymkode: d2c4f...909
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Noen ganger er det noen som har merket en vare solgt på markedplace.. (hvis du har vært i kontakt med noen gjennom markedplace) Anonymkode: 99efc...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå