Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #26 Skrevet 14. juni 2021 Ingen. Et helt unødvendig produkt. Anonymkode: 8d73d...d8b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #27 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvordan går det an å ikke skjønne dette? Hår og hud trenger pleie, selv om hår er "dødt". Vi innbiller oss ikke dette, vi erfarer det. Tipper du har rett fett hår? Da trenger kanskje ikke du slikt. Men tørt krøllete hår må ha hjelp. Anonymkode: fef76...e8f Hun spør jo bare hva det er som hjelper. Er det olje, Silikon eøler noe annet? Anonymkode: 8d73d...d8b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #28 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ingen. Et helt unødvendig produkt. Anonymkode: 8d73d...d8b Da har du i alle fall ikke hår som meg😊.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #29 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvordan går det an å ikke skjønne dette? Hår og hud trenger pleie, selv om hår er "dødt". Vi innbiller oss ikke dette, vi erfarer det. Tipper du har rett fett hår? Da trenger kanskje ikke du slikt. Men tørt krøllete hår må ha hjelp. Anonymkode: fef76...e8f Ok, takk for svar. 😊 Ja, jeg har rett, fett hår og er skikkelig dum. Anonymkode: 7db7b...801
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2021 #30 Skrevet 14. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ok, takk for svar. 😊 Ja, jeg har rett, fett hår og er skikkelig dum. Anonymkode: 7db7b...801 Jeg skrev en forklaring lengre opp. Men ja, nå fremstår du jo litt dum. Anonymkode: fef76...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå