Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Min nye kjæreste gir meg ikke orgasme når vi har sex. Han gjør på en måte alt riktig. Han er utholdende og tar seg god til til meg så jeg blir klar. Han er både god med tungen og pikken, som er mer enn stor nok. Men jeg får ikke orgasme. Vi har hold på i snart ett år, men uten hell. Jeg har alltid fått orgasme med mine ekser. Men ikke med han jeg er med nå... Jeg begynner å bli frustrert. Han sier at det ikke er hans ansvar at jeg får orgasme, men mitt... Vel, er det min feil at jeg ikke får orgasme eller han sin feil? Anonymkode: c49c4...f09
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Begge to har ansvar for både egen og den andres nytelse når man har sex. Det virker som om du og han ikke er kompatible når det kommer til sex. Og måten han sier han ikke har noe ansvar for at du skal få orgasme, det gir meg inntrykk av at han kanskje heller ikke bryr seg så mye om det. Er du egentlig helt følelsesmessig i dette forholdet? Er han egentlig en god mann for deg? Jeg har ikke problemer med å få orgasme, bortsett fra om jeg er sammen med en mann som jeg vet jeg ikke har riktige følelser for. Selv om "alt" tilsynelatende stemmer, at han ellers er en jeg liker, god, snill osv. - men har ikke jeg rette følelser for ham, da går jeg på akkord med meg selv, og siden hodet ikke vil akseptere det så sier kroppen min fra. Anonymkode: f0c50...9b4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Min nye kjæreste gir meg ikke orgasme når vi har sex. Han gjør på en måte alt riktig. Han er utholdende og tar seg god til til meg så jeg blir klar. Han er både god med tungen og pikken, som er mer enn stor nok. Men jeg får ikke orgasme. Vi har hold på i snart ett år, men uten hell. Jeg har alltid fått orgasme med mine ekser. Men ikke med han jeg er med nå... Jeg begynner å bli frustrert. Han sier at det ikke er hans ansvar at jeg får orgasme, men mitt... Vel, er det min feil at jeg ikke får orgasme eller han sin feil? Anonymkode: c49c4...f09 Så se en er god men du får ikke orgasme kun ved hjelp av han? I såfall må du faktisk bidra selv. Hvis han gjør alt riktig og på den måten tar sin del av ansvaret - ja da er det opp til deg og hjelpe til slik at oppnår orgasme Anonymkode: 23480...2ec
ma(G)ma med to små :) Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Hvis han føler så lite ansvar for din orgasme, tenker jeg at du kan ta deg den frihet å føle like lite ansvar for hans eventuelt sårede manndom. Tenk på deg selv, og gjør de tiltakene som må til for at du skal få orgasme når dere har sex. Trenger du mer stimuli enn han klarer å gi - bruk leketøy. Siden det har gått så lang tid nå, vil jeg tro at du føler et slags press/stress underveis i akten også, og da blir det jo bare vanskeligere å få det til😅 vær superegoistisk en stund framover. Ta styringen over hvilke stillinger som funker for deg, og bruk de hjelpemidlene du trenger for å komme i mål. Ikke ha fokus på hans behov/hans orgasme underveis. Tenk kun på deg selv🥳 Etterhvert som det løsner (for det vil det mest sannsynlig gjøre), kan du gradvis begynne å ta mer hensyn til hans behov☺️
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Kjøp deg en womanizer eller noe lignende du kan bruke når dere har sex. Anonymkode: 56e4a...ebd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Selvfølgelig er det din feil. Og ditt ansvar. Anonymkode: 2f7bf...03e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Jeg forstår ikke.. Hva er det han ikke gjør som de andre gjorde da? 🤔 Er vel der du har svaret? Jeg selv er 45 og har hatt et meget tallrikt utvalgt sexpartnere i mitt liv, og det er kun min nåværende kjæreste som har klart å gi meg orgasme, men han bruker fingrene til det, ikke penis. Anonymkode: 5fb48...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå