Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Ho dier 5 kattunger som er 6 uker, ho har kvalitetsfor fra I'ams i 2 forsjellige sorter for voksne katter, tørrfor for kattemor og barn fra eukanuba. Tørrfor og blautfor til mor og kattunger fra Royal canin i 2 forsjellige sorter. Men ho maser konstant om mat??🤔 ho maser i ett når vi er på kjøkkenet og lager mat og detter noe i gulvet er hun der og slikker det i seg, til og med avokado🤠hun har fått makkekur og har heilt fast og fin avføring. Er det bare slik med en diende kattemor med 5 små? Eller burde jeg høre med vertinær? Anonymkode: 1ea69...dd1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Det trenger mye næring. Forhør deg med veterinær. Kanskje du burde ta en blodprøve for å se om hun mangler noe. Men sammenlignet med meg selv da jeg ammet. 😂😂😂 Så fort mine begynte å suge så kom sulten. Måtte alltid ha en litersflaske med vann og noen skiver stående slik at jeg fikk i meg noe samtidig. Og selvom jeg spiste som en hest så raste jeg ned 10 kg. Kroppen er rar. Anonymkode: 722c7...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå