Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #1 Skrevet 12. juni 2021 Datteren vår maser om overnatting hos venninner, eller at de overnatter hos oss, hele tiden. Nesten hver helg har vi en eller to venninner her, eller hun overnatter hos dem. Sønnene mine er ikke sånn. Verken han eldste eller han yngste har mast om det. Er det sånn hos deres barn og? At overnatting primært er en jentegreie? Anonymkode: a5a13...35c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #2 Skrevet 12. juni 2021 Absolutt ikke. Her overnatter tredjeklassingene (gutter) hos hverandre nesten hver helg. Anonymkode: 23650...b1a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #3 Skrevet 12. juni 2021 Her har det og vært sånn... frøkna har drevet med overnattting siden 2. klasse og har ikke gitt seg på ungdomskolen heller. lillebroren har aldri spurt tror jeg, nå nærmer han seg ungdomskolen... han har jo vært på overnattinger, men de er resultat av at vi voksne har organisert .. Anonymkode: ac72e...8a7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 Nei, ingen forskjell her på gutter og jenter. Anonymkode: 351b4...382
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #5 Skrevet 12. juni 2021 Mer personlighet og vennegjeng enn kjønn som styrer dette. Jeg har fire barn og to av dem, en gutt og en jente, har overnattet og overnattet i mente fra de begynte på skolen. Eldste, som er gutt, holdt på med overnattinger til langt opp i videregående skole. Yngste, som er jente, overnatter hele tiden, gjerne både fredag og lørdag, blir aldri lei. Nest yngste, som også er jente, overnatter, men ikke så ofte. Kan fint gå 3-4 uker mellom hver gang. Nest eldste, som er gutt, har overnattet en del han også, men mest før ungdomsskolealder og ikke så mye som de andre. Anonymkode: 3be2b...3c3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #6 Skrevet 12. juni 2021 Jeg har to jenter, hun ene ville ha overnstting hver helg når hun var yngre, holder på enda men ikke like mye som før. Nå er hun 16år. Eldste hadde aldri overnatting, hun ble spurt men ville aldri. Så ble hun nesten 17år og det var overnatting konstant. Mormor får ofte besøk på hytta nå, da kommer de en lite gjeng og sover over. Før kjørte de moped ut, nå kjører de bil. Her hjemme er det litt for lite til overnatting nå, så det er nok derfor de velger hytta. Den er også ikke så langt unna, de kan sove over på skoledager også bare stå opp en halvtime før for å rekke skolen. Har tre tantebarn som er gutter. Ene har ofte besøk. Det ramler inn overnsttingsgjester når vi er på hytta. Har vi ikke soveplass så sover de i telt i hagen, eller de sover på terassen. Så det kan bli folksomt til tider når det er endel ekstra gjester. Anonymkode: d99d2...c15
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 Har begynt med overnatting her. Gutt som straks er ferdig i 2. Trinn. Anonymkode: 22539...84d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 Sønnen min på 10 er ikke veldig ivrig på overnatting. Begynte så smått for et par år siden og syntes det var spennende de første gangene, men så dabbet det av. Har vel hatt overnattingsbesøk 2 ganger i løpet av det siste året og overnattet borte 2 ganger selv. Anonymkode: 94cc8...e58
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Tre gutter her, og alle har hatt overnatting både hjemme og hos venner gjennom hele barneskolen. Eldste er 15 nå, og har sjeldent overnattingsbesøk lengre. Når han inviterer hit er det gjerne to-tre gutter samtidig, med pc-er, og så gamer de til langt på natt. De yngre brødrene avtaler overnatting stort sett alle helger vi ikke er på hytta😅 Veldig hyggelig, men fint å være bare oss av og til også. Anonymkode: 3fb43...826
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Ingen forskjell på gutter og jenter hos oss. 4. Klasse guttene vil gjerne ha jentene i klassen på overnatting også. Anonymkode: aa468...990
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 Nei min har ofte overnattet hos kompiser og de her siden begynnelsen av 2 klasse Anonymkode: ea3d4...c25
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Har en gutt og to jenter. Har absolutt inntrykk av at det er mest poppis blant jenter. Hun yngste er veldig på dette med overnatting. Hun er 10 år. Anonymkode: c2363...160
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2021 #13 Skrevet 16. juni 2021 Jenta mi har nok hatt mer overnatting enn gutta. Han på 14 har aldri hatt overnatting. Men han på 8 har hatt noen. Hun på snart 17 hadde det masse. Anonymkode: bbe36...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå