Gå til innhold

Du som slanker deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du som dressing på salat? Jeg er glad i salat, men liker ikke å godt å spise  den uten noe dressing o.l av noe slag. hva steker du maten i når du bruker stekepanne? Jeg trenger litt tips 😊

Anonymkode: 654c1...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva bruker du som dressing på salat? Jeg er glad i salat, men liker ikke å godt å spise  den uten noe dressing o.l av noe slag. hva steker du maten i når du bruker stekepanne? Jeg trenger litt tips 😊

Bruker alt som til vanlig. Eller, velger lettere varianter når de smaker ok (f.eks. drømmelett istedenfor lettrømme). Til dressing på salat bruker jeg ofte sitronsaft eller bare rødvinseddik. 

Anonymkode: fa4ed...99f

Skrevet

Bruker aldri dressing på salat.

Bruker Bremykt til alt. Steking, baking, på brødskiva. 

Anonymkode: 1d8b2...1a9

Skrevet

Steker i olivero 

Bruker ikke dressing. 

Anonymkode: 3bd29...0e7

Skrevet

Mager kesam

Anonymkode: efcbd...5af

Skrevet

Den Max tre % fett eller hva den heter og så chillikrydder på toppen. 

Anonymkode: fda9a...726

Skrevet

Steker i melange, bruker ofte fetaost i salaten og da holder det med litt av oljen den ligger i. Ellers finnes det jo flere magre dressingvarianter du kan prøve ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Salsa. Veldig lite kalorier i. Steker i smør, men passer på å bruke en veldig liten klatt med smør.

Anonymkode: 361dd...436

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.6.2021 den 20.16):

Den Max tre % fett eller hva den heter og så chillikrydder på toppen. 

Anonymkode: fda9a...726

Den hva da?

Hi

Skrevet

Kommer helt an på hvordan du slanker deg.
Fins utrolig mange forskjellige måter.

Når jeg slanket meg gikk jeg på lavkarbo, og den hvitløksdressingen på Rema som står i kjølehyllen sammen med majones har veldig lavt innhold på karbo, og er veldig god

Anonymkode: e34d9...023

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kommer helt an på hvordan du slanker deg.
Fins utrolig mange forskjellige måter.

Når jeg slanket meg gikk jeg på lavkarbo, og den hvitløksdressingen på Rema som står i kjølehyllen sammen med majones har veldig lavt innhold på karbo, og er veldig god

Ja, det burde jeg sagt, tenkte ikke på det. Teller kalorier.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Ja, det burde jeg sagt, tenkte ikke på det. Teller kalorier.

Hi

Det er ganske lite kalorier i drømmelett rømme, hva med å blande det med litt hvitløk, urter, litt lime og krydder?
Ville ikke brukt oljebassert dressing siden de fleste oljer har rundt kcal per 100g, som er mer enn meierismør (drømmelett har 93). 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er ganske lite kalorier i drømmelett rømme, hva med å blande det med litt hvitløk, urter, litt lime og krydder?
Ville ikke brukt oljebassert dressing siden de fleste oljer har rundt kcal per 100g, som er mer enn meierismør (drømmelett har 93). 

Her forsvant et tall.
Rundt 800 kcal per 100g mente jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...