Gå til innhold

Gi bort ei defekt vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gitt bort ei defekt vaskemaskin? Finnes det folk som er interessert i det?

Anonymkode: 6696c...ce1

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, kan leveres gratis hos Elkjøp ol

Anonymkode: 2c380...3e7

Skrevet

Hva er galt med den da? Hvis eet bare er en rem som har røket eller liknende kan drt godt hende noen vil ha den.

Anonymkode: dd18d...3dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva er galt med den da? Hvis eet bare er en rem som har røket eller liknende kan drt godt hende noen vil ha den.

Anonymkode: dd18d...3dc

Vet ikke helt. Bråker når den sentrifuge. Ellers virker den. Når vi flyttet den ramlet det ned noe betong(stein) fra under den 

Anonymkode: 6696c...ce1

Skrevet

Vi har gitt bort alt muligvrart  på finn, veldig greit så slipper vi å kjøre ut med det. Er alltid noen som kan få bruk for delene av noe. 

Anonymkode: ef41d...177

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi har gitt bort alt muligvrart  på finn, veldig greit så slipper vi å kjøre ut med det. Er alltid noen som kan få bruk for delene av noe. 

* alt mulig rart. 

Annonse

Skrevet

Vi gjorde det - mistenker at de som tok den med seg brukte den som delemaskin. Eller kanskje de greide å reparere den, hva vet jeg. 

Mange som fikser og selger brukte maskiner.

Skrevet

Jeg gav bort en tørketrommel som hadde sluttet å virke på Finn. Fikk flere hendvendelser i løpet av få minutter. 

De som kom for å hente var ikke norske, og hadde varebil med verktøy og hvitevarer i. Antar at de reparerer og selger videre. 

Jeg er bare glad for å slippe å kjøre den på henger selv. 

Anonymkode: 7a417...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...