Gå til innhold

Skolesekk 3.klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med barn i 3 klasse og videre,hvilken skolesekk har barna deres? 22 l? 30l?

Anonymkode: 75fad...60d

Skrevet

Mine har byttet til 30 liter i 3. eller 4.klasse, alt etter hvor lange de har vært

Anonymkode: d67d6...820

Skrevet

Min skal få ny sekk nå til fjerde klasse. Frem til nå har han hatt sekken han fikk i første klasse. Den er forsåvidt både stor og romslig nok enda, men det er ikke så kult med dinosaurer lenger. Da satser vi på en Hummel 30l. 

Anonymkode: 4ace5...052

Skrevet

Mine har fått nye sekker i 3. Klasse. Da var det ikke så kult med prinsesse sekk og dinosaurus lenger. Og de trengte også større sekk. Den ene fikk 26 l og den andre 30 l. 

Anonymkode: 89e60...68b

Skrevet
On 6/12/2021 at 12:44 PM, Anonym bruker said:

Dere med barn i 3 klasse og videre,hvilken skolesekk har barna deres? 22 l? 30l?

Anonymkode: 75fad...60d

min har 30liter, som han nå brukte i 2 klasse, kommer og bruke den i 3 klasse også, så får vi skje i 4 klasse om vi bytter sekk

Anonymkode: be903...b4e

Skrevet

Mine fikk ny etter 2. klasse. Sekken begynner å bli liten, da de ønsker å ha gymtøy, en ekstra jakke/utebukse eller lignende oppi sekken innimellom. Og motivene på 1. - klasse-sekkene blir raskt barnslige. 

Ny sekk skal de jo ha uansett, så for meg er det akkurat samme om vi kjøper den til 3. eller 4. trinn. 

Anonymkode: 13d85...1de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...