Gå til innhold

Bruker dere vippetang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri brukt det før men kjøpte meg en i går så er spent på om jeg merker forskjell.

Hva syns dere, er det stor forskjell på før og etter😊?

Anonymkode: 5f99b...9b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bruker nesten hver dag. Jeg synes det er stor forskjell, men jeg må jobbe en del med den. Begynn innerst på vippene og jobb deg utover så du får en naturlig bøy. 

Anonymkode: 46e96...bc1

Skrevet

Bruker vippetang med varme. (Den eter batterier). Før mascara for å ikke knekke vippene. Har lange vipper, så med vippetang får jeg et åpent blikk. Uten vippetang står vippene omtrent rett ut og tar i lesebrillene. 

Anonymkode: 28928...c82

Skrevet

Ja og ja. Har veldig rette vipper, men ok lange, og de synes nesten ikke uten at jeg bruker vippetang . Når jeg bruker den, lager jeg en naturlig bøy på dem og får åpnet opp blikket veldig. Min er i bruk hver eneste dag, også om jeg ikke har på sminke ellers. Jeg har brukt det i rundt 25 år nå, både før jeg tar på mascara (95 % av tilfellene) og av og til litt ut på dagen selv om jeg har mascara på. Jeg har hørt/lest at man kan knekke/miste vipper av dette, men det stemmer ikke for meg.

Anonymkode: 35030...494

Skrevet

Nei, men det skal eg jammen starte med igjen, hadde liksom berre gløymt det til eg las denne tråden. Viss ikkje ungane har øydelagt vippetanga mi... Det er igrunn ganske sannsynleg. 

Anonymkode: c6c3b...4ed

Skrevet

Nei

Anonymkode: b4e6b...b03

Skrevet

Ja, nesten hver dag. 

Skrevet

Nei, jeg har i skuffen på badet, men har aldri brukt den. Hvordan bruker man den? Hvor lenge varer det, må man bruke den hver dag?

Anonymkode: 9afd5...3d8

Skrevet

Jeg bruker vippetang kun de dagene jeg ikke har på maskara, da ser jeg mye mer våken ut. Har lange, tette vipper med naturlig bøy, så trenger bare litt hjelp.

Anonymkode: 95929...899

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Nei, jeg har i skuffen på badet, men har aldri brukt den. Hvordan bruker man den? Hvor lenge varer det, må man bruke den hver dag?

Anonymkode: 9afd5...3d8

Du plasserer den helt inn mot øyelokket først, med vippene i mellom "tengene" og klemmer forsiktig sammen, så åpner du, flytter den en mm fram, klemmer igjen osv. Jeg har gjort dette så lenge nå (25 år, omtrent hver dag) at det bare tar et par sekunder på hvert øye. Hvis jeg tar på mascara og ikke gråter/går i kraftig regnvær el., så holder det ut dagen til jeg vasker av sminken. Om jeg ikke tar på mascara, varer det i en del timer, men detter litt og litt ned. Men som sagt, jeg bruker maks 5-6 sekunder på begge øynene, så det er ikke akkurat tidkrevende når du først kan det 😊 Være litt forsiktig de første gangene, du kan risikere å klemstre øyelokket når du ikke har teknikken inne.

Anonymkode: 35030...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...