Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #1 Skrevet 11. juni 2021 Hvilke apper på ipad/mobil bruker er mest populære hos dere? Og hva liker de best å leke med? Anonymkode: 39952...dd3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #2 Skrevet 11. juni 2021 Roblox går det mye i her. Anonymkode: 0edcc...336
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Leker har de ikke lekt med siden 1.klasse. Anonymkode: 0edcc...336
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #4 Skrevet 11. juni 2021 I dag har de hoppet på trampolinen, gått på rollerblades, brettet papirfly etter oppskrift på YouTube (bat paper plane) og sendt fra balkongen i andre etasje, plukket en stor bukett markblomster og spilt roblox. Av leker går det mye i fidget toys om dagen, og ellers er det mye hobbyting det går i. Uteleker er populært da, nå som det er så fint vær går det mye vannballonger Anonymkode: b0a08...d65
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #5 Skrevet 11. juni 2021 Elsker Roblox og Mindcraft. Leker noe med Barbie fremdeles og bamser i smug. Elsker sykling, sparkesykkel og trampoline. Har vi med henne på Tusenfryd eller klatreparken er det mest mulig fart og høyest mulig. Full fart så mye som mulig Anonymkode: 70224...73e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2021 #6 Skrevet 11. juni 2021 Nettopp fylt 10 år. Her går det i apper som man kan innrede hus med møbler osv. Også noe Roblox, men det var mer før. Fidget toys er veldig populært her. Også hobbyting. Vil ikke rydde bort små dukkene sine, men leker aldri mer med det lenger. Men bamser har hun fortsatt i senga. Sykling trampoline og bading går det mye av når hun er ute. Anonymkode: 6c50e...f01
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #7 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): I dag har de hoppet på trampolinen, gått på rollerblades, brettet papirfly etter oppskrift på YouTube (bat paper plane) og sendt fra balkongen i andre etasje, plukket en stor bukett markblomster og spilt roblox. Av leker går det mye i fidget toys om dagen, og ellers er det mye hobbyting det går i. Uteleker er populært da, nå som det er så fint vær går det mye vannballonger Anonymkode: b0a08...d65 Glemte gatekritt, de lager store kunstverk på asfalten ute. Anonymkode: b0a08...d65
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #8 Skrevet 12. juni 2021 Roblox, fidget toys, noe fortnite, sparkesykkel (ikke el), ringestikk🙄 Ja også liker de å lage egne fidget toys med oppskrifter fra YouTube , eller andre «how to» greier. Vannkrig går aldri av moten 😁 Anonymkode: 49a8c...5f5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #9 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Leker har de ikke lekt med siden 1.klasse. Anonymkode: 0edcc...336 Hva gjør dine barn på da? Anonymkode: 8dbc4...572
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #10 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Leker har de ikke lekt med siden 1.klasse. Anonymkode: 0edcc...336 Syns det er litt trist å høre at en 9/10 åring ikke leker med leker. Min snart 11 åring og 13 åring leker til tider fortsatt med leker, gjerne med dyr da de har stall og bondegård fra shleich. 13 åringen mest i smug da, ikke samme med venner😅 Syns dette med spill har tatt helt av dessverre. Er bare det som står i hodet på ungene. Her må vi passe på 10 åringen eller så kunne hun spilt hele dagen hvis hun hadde fått lov. Men spill er da roblox og sånne spill der de innreder. Anonymkode: 825ee...94f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #11 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Syns det er litt trist å høre at en 9/10 åring ikke leker med leker. Min snart 11 åring og 13 åring leker til tider fortsatt med leker, gjerne med dyr da de har stall og bondegård fra shleich. 13 åringen mest i smug da, ikke samme med venner😅 Syns dette med spill har tatt helt av dessverre. Er bare det som står i hodet på ungene. Her må vi passe på 10 åringen eller så kunne hun spilt hele dagen hvis hun hadde fått lov. Men spill er da roblox og sånne spill der de innreder. Anonymkode: 825ee...94f Han har spilletid så de er masse ute uten mobilen. Anonymkode: 0edcc...336
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #12 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Han har spilletid så de er masse ute uten mobilen. Anonymkode: 0edcc...336 Men hva gjør de om de ikke leker? Anonymkode: 8dbc4...572
skinnfilla Skrevet 12. juni 2021 #13 Skrevet 12. juni 2021 Nå er min snart 11 , siste rest av Lego og lol ble gitt til lillesøster før jul. Nå er det fidgets, utelek ( spenn på boks er en hit blant de for tida 👍) sparkesykkel , sykkel . Nå som sommeren er her , er vi nede på brygga/strands omtrent hver kveld for å fiske krabber/reker/småfisk. Eller med stang. på tlf og iPad går det i YouTube , roblox og minecraft . De samles også på stranda og er der og bader og koser seg. Jeg holder til på brygga så lenge. trampolina blir og brukt en god del
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #14 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hva gjør de om de ikke leker? Anonymkode: 8dbc4...572 Det går da ann å leke uten å bruke leker. Å en sykkel for eksempel ser ikke jeg på som leke. Anonymkode: 0edcc...336
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #15 Skrevet 12. juni 2021 Min er tredjeklassing, har ikke mobil. Men bruker etter hvert mye tid på pc. Ellers går det i trampoline, sykkel og sparkesykkel. Og sykkelen er definitivt en leke når den brukes som aktivitet i seg selv og ikke transportmiddel. Anonymkode: 23cac...6f3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #16 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Min er tredjeklassing, har ikke mobil. Men bruker etter hvert mye tid på pc. Ellers går det i trampoline, sykkel og sparkesykkel. Og sykkelen er definitivt en leke når den brukes som aktivitet i seg selv og ikke transportmiddel. Anonymkode: 23cac...6f3 Okey der er vi uenige. Sønnen min er mye ute å sykler men vil jo ikke si at sykkelen er en leke. Så når voksne sykler så leker de også da? Anonymkode: 0edcc...336
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #17 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Okey der er vi uenige. Sønnen min er mye ute å sykler men vil jo ikke si at sykkelen er en leke. Så når voksne sykler så leker de også da? Anonymkode: 0edcc...336 Ja, om syklingen ikke har et formål må det vel karakteriseres som lek? Når jeg sykler uten at jeg skal transportere mitt legeme fra A til B vil det gjerne være for å få mosjon, slikt er ikke i tankene til niåringen min. Hun sykler fordi det er gøy. Til og fra sykkelbanen er transport, men på banen er det lek. Anonymkode: 23cac...6f3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2021 #18 Skrevet 12. juni 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Og sykkelen er definitivt en leke når den brukes som aktivitet i seg selv og ikke transportmiddel. Anonymkode: 23cac...6f3 Ærlig talt, den blir for tynn. Selvfølgelig er ikke sykkel en leke. Ski, sykkel, ball, det er sportsutstyr. Anonymkode: faf86...345
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2021 #19 Skrevet 13. juni 2021 Roblox og minecraft på ipaden, ellers så leker hun med lego, radiostyrt bil, og rollelek som skole, Harry Potter etc. alt etter hva de er opptatt av. er veldig mye ute også, sykler, klatrer, svømmer, løper, trampoline osv. liker også å lese, tegne, male, osv. Anonymkode: 4e057...060
Plutselig_gravid Skrevet 13. juni 2021 #20 Skrevet 13. juni 2021 10 åring jente: Inne: Har et helt høyskap fylt med hobbyting, lager alt mulig hele dagen og har tusen prosjekter. Ofte etter oppskrifter på YouTube. Fidget toys Bamser, dukker og diverse figurer Lego og Duplo (vi har ekstremt MYE og da er det gøy for alle aldre) Brettspill og kort Minecraft og roblox Tegner, laminerer Baker "koppkaker" Ol. etter YouTube. Ute: Trampoline Sykling Fotball (har stor hage med fotballmål) Fanger insekter og studerer disse Klatrer i klatretreet i hagen Bygger (har gitt unger en diger haug med diverse materialer, gulvbelegg osv så nå holder de på å bygge et lite hus i hagen) 12 åringen leker også fortsatt mye. Vi har praktisert "mye av lite" når det gjelder leker. Min erfaring er at da er det mye gøyere å leke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå